Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Udstødning

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Udstødning

Har lyst til få noget bedre lyd ud af min xs`er...Ved at den har det i sig! Der sidder vidst nogle orginale potter fra en US model og dem er der ikke meget gang i! Men hvad skal man ha, og hvor kan man købe det? Jeg skal både ha forrør og potte. Jeg hørte en med trompet potter på og den lød godt. Jeg vil gerne kunne køre uden ørepropper!
    Så dem her : http://www.robertsmc.dk/shop/product_info.php?products_id=126

Er det noget, tror i???

Med venlig hilsen Thomas

The sound of music

Der er få ting, om nogen, og slet ikke en uoriginal mc udstødning, der kan bedømmes fyldestgørende udelukkende ud fra et billede. Som regel skal der også lyttes, smages eller føles over. Ellers er det lidt ligesom at vælge kæreste ud fra telefonstemmen alene. Men o.k. nu er det jo netop lyden, du går efter.
    Jeg synes lidt det ligner en kopi af de originale special potter, men derfor kan lyden jo godt være meget forskellig. Og hvordan er kvaliteten? Og hvor godt passer de? Der står jo ikke rigtig noget om oprindelse. Måske er der andre der kender dem, ellers må det jo komme an på en prøve. Kan sælgeren henvise til nogen referencer?

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Nu er der jo længe til det næste træf, men ellers var det jo her du skulle være med på en lytter, her er alle typer af potter vist representeret.
      Surt at give 3600 kr. for noget som så ikke lige lød som ventet.

Min var med sidepipes da jeg overtog, men de er taget af. Bor i en by med mange HD'ere og den støj de laver bliver man sgu træt af.

MVH

Kommentar

Ja d r nok det klogeste at vente lidt....Den skal jo også snart stilles ind og overvintre

MVH TB

Kommentar

Working...
        X