Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

øv øv

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• øv øv

Hej allesammen ja jeg skriver her med tåre i mine øjne var nød til at gå af med min dreng drøm xs 650 da jeg ikke kunde holde til at køre på den da jeg var ude for en ulykke for 2 år siden så min krop kan ikke holde til det har ikke ville erkende det over for mig selv men sådan er livet og jeg må jo vider så jeg fik bytte den med en Honda vf 750 C.som gå lidt mer jævnt så jeg ved ikke om jeg må blive her i klubben eller hvad da men vis ikke så siger jeg tak til alle som har hjulpet mig med det en og andet vil sige at jeg har stor respekt for den her klub jeg er ved stor vedmod med det her,
    mange tanker Tommy Rhode..............

Selv øv Tommy.
    Det er trist når XS'ern altid har været din drengedrøm. Men jeg er fuld af beundring over din selverkendelse og din beslutning. Og så mener jeg at en Honda vf 750 c er en rigtig fed maskine som jeg er sikker på at du får stor glæde af.
    Om du kan/vil blive i klubben ved jeg ikke, men STOR respekt herfra, og måske render vi på hinanden en skønne dag.
    Held og lykke fremover.

Kenneth

Kommentar

Klubben er for alle der intersserer sig for xs6½, og det er der vist ikke nogen der kan være i tvivl om du gør! Så for mig er der ingen tvivl: du er altid velkommen. Og kommer du forbi en dag eller kommer du til træf, er du velkommen til at låne en tur på min knallert bare lige for at få den rette fornemmelse...

Ride on!

Nold

Kommentar

Tak

Tak for jers pæne ord ja det er hårdt at komme igemmen syntes jeg men håber at møde jer der ude et eller ande sted ved ikke om jeg må blive ved med at være her inde håber det en stor hilsen fra en gamle xs dreng...

Kommentar

You win some - you loose some

Hej Tommy!

Du vil selvfølgelig til stadighed være velkommen i 'de bedre kredse' . Nu må vi så bare håbe, at din gode gamle XS'er vil få et nyt godt hjem, og at klubben derigennem får endnu et nyt entusiastisk medlem.

Go' sommer
          Peter...

P.S.: Tillykke med fø'sdagen!
          Last edited by klentz; 07-06-2007, 15:00.
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
          X