Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Parts catalogue.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Parts catalogue.

Er der nogen her i klubben der ligger inde med sådan et eksemplar, til vores maskiner, Yamahas eget reservedelskatalog, her tænker jeg for mit eget vedkommende, mest på den alm model. jeg har et par gange haft set dem på Ebay men aldrig nået at få et eksemplar.
    og det vil jo lette ekspiditionen betydeligt når man ind imellem bestiller stumper, ikke fordi at det sker særlig ofte :-) men hvis der er en der ligger inde med sådan et eksemplar eller har et link til et eksemplar, er jeg meget interesseret i en kopi.

Mvh Frank T

Reservedelskatalog

Hej Frank!

Ja, det kan jo undtagelsesvis hænde, at man skal bruge en bette stump, eller bare mangler lidt godnatlæsning.
    Der er flere XS-forretninger der sælger reservedelskataloger (nogle i genoptryk). Bl.a. har jeg set et bredt udvalg til de forskellige modeller hos Twins-Inn i Tyskland. De ligger til mellem 22 og 28 Euro alt efter model/årgang.

God læsning

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

tak for den oplysning, jeg har indtil videre kun handlet hos den anden tyske reservedels pusher. og ik fordi der var noget der var i stykker, kun forbedringer. forstås. :-))

Frank T

Kommentar

Working...
      X