Vigtigt. Forum er åbent for, at man kan læse alt, dog ikke dokumenter vedrørende klubben. Du skal være medlem af klubben, hvis du skal skrive på /oprette emner. Når du har fået medlemsnummer kan du oprette dig
her. Se forsiden mht. at melde dig ind. Link til indmeldelses information.
Der hvor jeg kommer fra er det det samme som gammeldags "aluminiumsmaling",
sådan en slags sølvmetallic med meget "sølv " i og en mat/ru overflade som evt kan klarlakeres over nogle gange hvis det skal være glat. Det er nemt at sjaske på og koster ikke meget, derfor navnet. En rigtig forkromning er jo en noget mer alvorlig sag. Den forudsætter jo også at det er muligt at polere overfladen op, dvs ikke for meget rust på osv. Det passer sig altså bedre på et trådhegn end på en ganger af ædel byrd,selvom jeg også selv har snydt lidt på diskrete steder....
Hej Nold.
Tak for svaret. Det bliver spændende om jeg får brug for det. Jeg fik først min "ganger" i november måned, og jeg må indrømme at, den end ikke er blevet vasket endnu. (min hustru mener det er mere relevant at, montere fodpaneler, ombygger bryggersæt og slige sære ting, man kan få andre håndværkere til, når man nu gerne vil noget andet.) Men jeg er sikker på den kommer til at skinne, når hun vil vises frem til foråret.
Kommentar