I den blå avis er der en 75`xs 650 til salg for 68000 kr.Nu ved jeg godt at en xs`er sin vægt værd i guld,meeeen er det ikke lige lidt i overkanten????? sandberg
Annoncering
Klap sammen
No announcement yet.
salgspris
Klap sammen
X
-
Jo, hvis den går til den pris, er det lige før, at det er bedre at købe en XS'er end at investere i fast ejendom.
Peter...'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
-
Et eller andet skulle jeg jo finde på for at beholde den, konen ved bare at den er sat til salg.[
]
Jeg har købt en Kawasaki ER-6N til den mere daglige transporet, da jeg ikke orker hele tiden at pudse på råt, poleret aluminium.
På den anden side nænner jeg sgu heller ikke bare at skide på det og anvende den som det den dybest set er, nemlig et transportmiddel. Ja ja jeg ved godt det er lidt åndsvagt, men når den nu ser ud som den gør nænner jeg ikke at lade den "forfalde" Det er i den erkendelse den er sat til salg.
68kkr er da også mange penge, på den anden side er den lysår fra hvad jeg ellers har set omkring de 40 - 45kkr og i en tilstand hvor den er bedre end da den i sin tid forlod fabrikken.
Et eller andet sted vil det også være med blødende hjerte at sælge den, så foreløbig passer den høje salgspris mig fint.
Måske skulle jeg bare forære den til et eller andet MC museum?
Mvh Michael
Michael
Kommentar
-
Hej Michael!
Ja, vi er jo efterhånden nogle stykker der ser frem til, at du møder op på årets træf, med eller uden 'til salg' skilt eller blot for at høste nogle beundrende blikke.

5.37 KB
Mvh Peter...'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
Kommentar

Kommentar