Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Problemer !!!

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Problemer !!!

Har kørt 1200km uden problemer. I går begyndte den dog pludselig at gå ujævnt i motoren for derefter at gå i stå. Jeg holdt ind til siden og kunne umiddelbart starte den igen og køre videre. 3 km senere gentog problemet sig osv. osv. Hvis jeg under kørsel gasser op og derefter gasser hurtigt ned igen synes det at forstærke ovennævnte symptomer lidt.

Det virker som der bliver færre og færre km i mellem at problemet optræder for hver gang jeg kører på maskinen.

Har nogen nogen gode ideer til hvad der kan være galt ??

Mvh

Michael

Hej Michael, og så nu, hva fanden!, jeg har en lille formodning, kan det ikke være en ledning der kortslutte på stel, min síkringsholder "ryster" løs nogen gange, måske samme problem?? Polle.

Kommentar

Tak for svaret.

Jeg vil i dag prøve at kontrollere div. ledninger.

I går rensede jeg karburatorerne, så meget som det nu kan lade sig gøre når man kun fjerner svømmerhuset. Jeg kontrollerede at der kom benzin ud når svømmeren blev sænket og efterfølgende synkroniserede jeg karburatorene som ikke stod helt korrekt. Tændingen blev også kontrolleret. Jeg kørte en tur, det virkede som det var bedre men skete alligevel 1 gang, i forgårs var det 3 - 5 gange på samme strækning, kan det være fordi motoren løber varm, det var en del varmere i forgårs!!. Jeg ville ikke tro det da jeg jo kun lige holder ind til siden før den kan starte igen men...., hvad er symptomerne på en for varm motor ?

Mvh

Michael

Kommentar

Problemet løst !

Jeg havde på et tidspunkt skiftet pakningen på tankdækslet og der var ikke udluftning nok. Måske har det i en eller anden grad været et problem et stykke tid for efter det blev ordnet virker maskinen meget mere omdrejningsvillig end tidligere og trækker bedre. Dæksel og pakning var samlet korrekt men det var nødvendigt at bore nogle ekstra huller for at der kom luft nok.

Mvh

Michael

Kommentar

Working...
        X