Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Blandingsskrue

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Blandingsskrue

Begyndte at "ordne" kaburatorerene og opdagede at den ene blandingsskrue havde fået knækket den yderste tynde spids af inde i kaburatoren, har nogen oplevet noget tilsvarende og hvordan fik i stumpen ud ?

Mvh

Michael Sønke

Fik "svinet" ud, ellers havde kaburatoren været til at smide ud !

Opskrift: 1 bor 0.51mm
    1 træpind
    1 dråbe cyanolim
    1.5 timers tålmodighed.

Limede boret i en lille pind og fik boret midt ned gennem stumpen af skruen, resten af skruen blev så forsigtigt "raspet" ud med siden af boret.

Hvis nogen kommer i samme situation kan I få et lille bor af mig. (selv om I røvh..... aldrig svarer på mine tråde) *GGG*

(Til de ikke invigede, er *GGG* chatsprog for Griner, *S* for smiler *IRL* for "In Real Life" osv.)

Mvh

Michael Sønke

Kommentar

Hej mich

selvfølgelig svarer vi.... når vi har forstand dertil....[][] tillykke iøvrigt med de sparede par tusind kroner til en ny karboride. husk at give dig selv en fornuftig julegave på det sparede beløb. det under konen dig sikkert gerne?[]

Nold

Kommentar

Tja det burde jeg vel egentlig...................eller ???

Tror pengene er brugt på forskud og at jeg burde bore yderligere en snes luftskruer ud før der rigtig kommer balance i regnskabet. Mht til konen er hun endnu ikke rigtigt kommet sig over at motoren blev renset i badekarret og emalien var så porøs at det ikke kunne blive rent *GG*

Det er nok noget jeg må se nærmere på når cyklen er færdig. *GGG*

God jul og godt nytår til alle.

Mvh

Michael Sønke

Kommentar

Working...
        X