Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Sæde betræk

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Sæde betræk

Hej

Det er sgu generelt et noget dødt forum i holder jer her i klubben, men en XS er måske så problemfyldt at have at man ikke har tid til at gå på nettet *GG*

Nå men mit egentlige spørgsmål er om nogen ved hvor man kan få et nyt sædebetræk der er magen til det originale`75. Jeg har prøvet Twins og Rudiger uden held, men nogen kender måske andre steder ?

Mvh Michael
    (nyt medlem som endnu har lidt tid til nettet, ihvertfald mens stumperne er til maleren.)

Michael Sønke

Hej Michael

Det kan undre mig at Rüdiger ikke i det mindste kunne henvise dig til nogen.....

Men du kan jo evt. prøve www.gtsadler.dk

Jeg har ikke selv handlet der, men har da hørt om nogen der var tilfredse []

Hilsen

Leif [2630]

Kommentar

Super godt tak for det. Han havde tilsyneladende et. Jeg bestilte det og kan se kvaliteten om et par dage.

Mvh Michael

Michael Sønke

Kommentar

Sædebetrækket kom i går, eneste lighed med det originale, som jeg havde sendt ham et billed af var farven, så det er røget retur. Så jeg leder altså stadig !

Mvh Michael

Michael Sønke

Kommentar

Prøv at kigge på www.annbro.dk Måske kan hun hjælpe dig.
          Hilsen Bols

Kommentar

Hej Michael!

Det virker unægteligt lidt mystisk, at hverken Twins-Inn eller Rüdiger kan hjælpe, da de begge reklamerer på deres respektive hjemmesider med at de leverer nye kopier af omtalte sædebetræk. Twins reklamerer endog med at de stadig leverer det originale betræk.
            ??? Men sådan er der jo så meget.

Mvh Peter...
            'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ja det har du ret i, men når man spørger dem har de det ikke mere. Jeg kan sagtens få noget tilsvarende, men det ligner ikke helt det originale. Men det kan jeg jo i sidste ende blive nødt til at acceptere.

WWW.Annebro kan dog sy et til mig hvis der ikke er andre muligheder.

Mvh Michael

Michael Sønke

Kommentar

Working...
              X