Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Hvilken årgang/model

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Hvilken årgang/model

Hej

Har købt en XS fra 75 tror jeg ??.

Jeg kan dog ikke rigtigt få den til at stemme helt med div original prospekter. Stel nummeret starter med 447 så jeg går udfra det er modellen. Den har dog dobbelte skiver og en firkantet baglygte hvor beslaget har nummerplade anlægsplade og "stænger" til blinklys.

Umiddelbart tror jeg ikke det er noget som er eftermonteret men jeg kan tage fejl. Er lygten og holderen original og er det en 75 ? måske kan nogen give mig en god forklaring.

Mvh Michael[img][/img]

Michael Sønke

Hej Michael, hva`mæ et foto af cyklen.......send det til webmaster,
    så klister han det på nettet.

Kommentar

Hej Michael!

Du er nødt til at oplyse hele stelnummeret, hvis vi alene herudfra med sikkerhed skal bestenmme årgangen af samme.

Mvh
      Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej

Har prøvet at sætte billeder på uden held, det burde være muligt direkte i forbindelse med en tråd at vedhæfte et eller flere billeder ?

Nå.......men serie nummeret er i hvertfald 447500010 hvis det er en hjælp.

Mvh Michael

Michael Sønke

Kommentar

Hej Michael!
          Stelnummeret angiver, at i hvert fald stellet er fra en 1975'er, nærmere betegnet en XS650B-Europamodel (model code 533).
          Hvis den er udstyret med den oprindelige motor, skal denne have samme nummer som stellet.
          Mvh Peter...

P.S. Hvis du vil have et billede af dyret på hjemmesiden, så kan du evt. maile det til webmaster, som så kan placere det under din profil.
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Det vil jeg gøre. billedet er fra før den blev skilt ad.

Er der noget om at der bliver anvendt noget specielt gevind /bolte til XSèren ?

Mvh Michael

Michael Sønke

Kommentar

Billede er lagt under Michaels profil

Medlem nr. 194

Vh

Webmaster

Kommentar

quote:
                Originally posted by Michael

Det vil jeg gøre. billedet er fra før den blev skilt ad.

Er der noget om at der bliver anvendt noget specielt gevind /bolte til XSèren ?

Mvh Michael

Michael Sønke

alle større bolte 10 og 12mm er med 1,25 stigning dette er alm hos jap mærkerne.
                karsten m

xs1,xs2,tx650,xs650c

Kommentar

Working...
                X