Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Klassisk race på Ring Djursland

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Klassisk race på Ring Djursland

    Hej

    Nogen der skal til Ring Djursland for at se på klassisk race i den kommende week-end ?

    mvh. Claus

  • #2
    Race på Djursland

    Hvis jeg ellers kan blive færdig på jobbet, kunne jeg bestemt godt tænkes at ville lægge turen op til Djursland.
    Programmet ser spændende ud. Tak for tippet!
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

    Kommentar


    • #3
      Been there, seen and heard it.......

      Det var en kanon oplevelse at være Ring Djursland i dag og opleve classic tt på første parket.
      Masser af ræs og vellyd over det hele.
      Havde fornøjelsen af at møde Per Christoffersen med sin XS 650/750 racer.
      Som mange sikkert husker stak han snuden indenfor ved træffet i Ganløse og viste den fine cykel frem. Den var oppe imod hård modstand, men fint konkurrencedygtig kan jeg så melde herfra.
      Gert.
      Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
      nogen skal jo gøre det....

      Kommentar


      • #4
        Ring Djursland

        Jep det var en kanongo oplevelse, jeg har lagt lidt billeder her:

        http://fotoes.soroemc.dk/#79.0

        Hyg derude/Claus

        Kommentar

        Working...
        X