Vigtigt. Forum er åbent for, at man kan læse alt, dog ikke dokumenter vedrørende klubben. Du skal være medlem af klubben, hvis du skal skrive på /oprette emner. Når du har fået medlemsnummer kan du oprette dig
her. Se forsiden mht. at melde dig ind. Link til indmeldelses information.
Hvis jeg ellers kan blive færdig på jobbet, kunne jeg bestemt godt tænkes at ville lægge turen op til Djursland.
Programmet ser spændende ud. Tak for tippet!
Gert.
Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
nogen skal jo gøre det....
Det var en kanon oplevelse at være Ring Djursland i dag og opleve classic tt på første parket.
Masser af ræs og vellyd over det hele.
Havde fornøjelsen af at møde Per Christoffersen med sin XS 650/750 racer.
Som mange sikkert husker stak han snuden indenfor ved træffet i Ganløse og viste den fine cykel frem. Den var oppe imod hård modstand, men fint konkurrencedygtig kan jeg så melde herfra.
Gert.
Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
nogen skal jo gøre det....
Kommentar