hej xs-folk!
så skal vi op i sadlerne og se på korsør løbet.[8D]
ind på fæstningen og hilse på alle disse gamle verdensmestre,med deres underlige maskiner.[
]
besøg overfartsmuseet,se på det øvrige dejlige anlæg, og vi kunne køre en tur for os selv.[
]
vi der skal hjemad imod øst, kunne lægge turen om ad borgbanken til marsk stig og se udover korsør nor fra østsiden, og indhalere en pils, og vi kører ad landevejen til nærmeste motorvejs tilkørsel, hvorefter vi spredes for alle vinde.[
)]
husk at påføre jeres klubmærker så man ikke går og spørger åndsvagt.[:I]
vi mødes på fæstningen kl.09[^]
poul holm
så skal vi op i sadlerne og se på korsør løbet.[8D]
ind på fæstningen og hilse på alle disse gamle verdensmestre,med deres underlige maskiner.[
besøg overfartsmuseet,se på det øvrige dejlige anlæg, og vi kunne køre en tur for os selv.[
vi der skal hjemad imod øst, kunne lægge turen om ad borgbanken til marsk stig og se udover korsør nor fra østsiden, og indhalere en pils, og vi kører ad landevejen til nærmeste motorvejs tilkørsel, hvorefter vi spredes for alle vinde.[
husk at påføre jeres klubmærker så man ikke går og spørger åndsvagt.[:I]
vi mødes på fæstningen kl.09[^]
poul holm

Kommentar