Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

korsørløbet 8.05.04

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • korsørløbet 8.05.04

    hej xs-folk!

    så skal vi op i sadlerne og se på korsør løbet.[8D]

    ind på fæstningen og hilse på alle disse gamle verdensmestre,med deres underlige maskiner.[]

    besøg overfartsmuseet,se på det øvrige dejlige anlæg, og vi kunne køre en tur for os selv.[]

    vi der skal hjemad imod øst, kunne lægge turen om ad borgbanken til marsk stig og se udover korsør nor fra østsiden, og indhalere en pils, og vi kører ad landevejen til nærmeste motorvejs tilkørsel, hvorefter vi spredes for alle vinde.[)]

    husk at påføre jeres klubmærker så man ikke går og spørger åndsvagt.[:I]

    vi mødes på fæstningen kl.09[^]



    poul holm

  • #2
    Kom endelig og se hvad der rører sig i Korsør. Det er som sædvanligt et godt arrangement der løber af stabelen. Masser af veteran mc og klassiske mc.

    kassereren

    Kommentar

    Working...
    X