Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Tak for et fantastisk træf 2010

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Tak for et fantastisk træf 2010

    Hej alle

    Jeg vil bare sige tak til alle for et fantastisk fedt træf.
    Det har lige som sidste år været en perfekt oplevelse. Fedt at se nye ansigter og gense dem man allerede kender.

    Lidt spøjst med så mange problemer - specielt med noget af det elektriske. Mine forbremser hang gevaldigt og det resulterede jo i at jeg måtte skifte master cylinderen. Det var godt at få den skiftet.

    Mange tak til chapter south for et kanon godt arrangement. Det var også et godt sted i havde fundet til lejligheden.

    Turen hjem havde jeg også glædet mig til - det er jo altid dejligt at komme ud og køre synes jeg. Også selvom man, som jeg og flere andre, har ca. 300 km foran sig.

    Det blev dog en alternativ tur hjem - som nok først slutter lidt inde i næste uge. Det skal forklares med følgende:

    Lidt nord for Haderslev kommer Dennis op på siden af mig og råber at det ryger helt vildt meget fra min venstre udstødning. Samtidig med mærker jeg at den begynder at tabe kræfterne. Nå men vi lægger an til en hurtig nødlanding på vej 170 mod nord.

    Det viser sig så at motoren og karburatorer og mere til er smurt ind i olie. Ved en lidt dybere undersøgelse konstaterer jeg at jeg overhovedet ingen kompression har på venstre cylinder. Så jeg har nok brændt et stempel og / eller nogle ventiler. Muligvis også toppakningen er blæst i stykker - det er vel derfra al den fine motorolie er kommet. I hvert fald kan jeg som lægmand konstatere at jeg ikke kommer til at køre resten af turen hjem fra årets fedeste begivenhed. wtf....

    Men så fik jeg da chancen for at gøre turen med DSB fra Fredericia. Det er jo sådan at jeg har et falck abbonnement - og derfor ringede jeg så til dem og fik arrangeret hjemtransport af et stk Yamaha XS 650 med en meget død motor. Den flinke falckmand fortalte mig at jeg ville blive transporteret til Fredericia og her blive udstyret med en togbillet med tilhørende pladsbillet til toget mod København. MC'en vil så komme enten i morgen eller overmorgen. 'kæft hvor er jeg glad for at jeg i februar fik husket at ændre mit Falck abbonnement til at dække alle mine køretøjer.

    Håber at alle i andre er kommet hjem uden de helt store problemer. men vi kan jo alle være sikre på at "shit happens"

    Når min XS'er kommet hjem må jeg vist have en snak med Per om hvordan vi lige griber denne her an - for den skal sku da ud og køre igen.

    Og så var jeg lige ved at glemme:
    Billederne mand - når jeg nu får dem fisket ud af telefonen vil jeg forsøge at lægge dem på Filckr.com eller et lignende sted så i andre også kan have glæde af dem.

    Og måske kunne vi vel snart se om vi skal ud og køre lidt sammen her i det østlige - I skal selvfølgelig alle være velkomne, men det er jo nok de færreste som vil tage den lange vej for at køre tur og så hjem igen hvis ik' man lige kommer her fra djævle/lorte øen - meen det ku sku da være hyggeligt.

    Må i fortsat have en fantastisk sommer.
    Vh Ken Kristensen -

  • #2
    Oprindeligt indsendt af Ken Kristensen Se indlæg
    Hej alle

    Jeg vil bare sige tak til alle for et fantastisk fedt træf.
    Det har lige som sidste år været en perfekt oplevelse. Fedt at se nye ansigter og gense dem man allerede kender.

    Lidt spøjst med så mange problemer - specielt med noget af det elektriske. Mine forbremser hang gevaldigt og det resulterede jo i at jeg måtte skifte master cylinderen. Det var godt at få den skiftet.

    Mange tak til chapter south for et kanon godt arrangement. Det var også et godt sted i havde fundet til lejligheden.

    Turen hjem havde jeg også glædet mig til - det er jo altid dejligt at komme ud og køre synes jeg. Også selvom man, som jeg og flere andre, har ca. 300 km foran sig.

    Det blev dog en alternativ tur hjem - som nok først slutter lidt inde i næste uge. Det skal forklares med følgende:

    Lidt nord for Haderslev kommer Dennis op på siden af mig og råber at det ryger helt vildt meget fra min venstre udstødning. Samtidig med mærker jeg at den begynder at tabe kræfterne. Nå men vi lægger an til en hurtig nødlanding på vej 170 mod nord.

    Det viser sig så at motoren og karburatorer og mere til er smurt ind i olie. Ved en lidt dybere undersøgelse konstaterer jeg at jeg overhovedet ingen kompression har på venstre cylinder. Så jeg har nok brændt et stempel og / eller nogle ventiler. Muligvis også toppakningen er blæst i stykker - det er vel derfra al den fine motorolie er kommet. I hvert fald kan jeg som lægmand konstatere at jeg ikke kommer til at køre resten af turen hjem fra årets fedeste begivenhed. wtf....

    Men så fik jeg da chancen for at gøre turen med DSB fra Fredericia. Det er jo sådan at jeg har et falck abbonnement - og derfor ringede jeg så til dem og fik arrangeret hjemtransport af et stk Yamaha XS 650 med en meget død motor. Den flinke falckmand fortalte mig at jeg ville blive transporteret til Fredericia og her blive udstyret med en togbillet med tilhørende pladsbillet til toget mod København. MC'en vil så komme enten i morgen eller overmorgen. 'kæft hvor er jeg glad for at jeg i februar fik husket at ændre mit Falck abbonnement til at dække alle mine køretøjer.

    Håber at alle i andre er kommet hjem uden de helt store problemer. men vi kan jo alle være sikre på at "shit happens"

    Når min XS'er kommet hjem må jeg vist have en snak med Per om hvordan vi lige griber denne her an - for den skal sku da ud og køre igen.

    Og så var jeg lige ved at glemme:
    Billederne mand - når jeg nu får dem fisket ud af telefonen vil jeg forsøge at lægge dem på Filckr.com eller et lignende sted så i andre også kan have glæde af dem.

    Og måske kunne vi vel snart se om vi skal ud og køre lidt sammen her i det østlige - I skal selvfølgelig alle være velkomne, men det er jo nok de færreste som vil tage den lange vej for at køre tur og så hjem igen hvis ik' man lige kommer her fra djævle/lorte øen - meen det ku sku da være hyggeligt.

    Må i fortsat have en fantastisk sommer.
    Også fra Ringkøbing skal der lyde et stor tak for det flotte arrangement. Alt fungerede, flot fællestur o.s.v.

    NB jeg lavede et 7 minutter lang videoklip, ved sømblokken lørdag aften/nat, jeg tror ikke jeg kan finde ud af at lægge det ind på hjemmesiden, men hvis nogen er interesseret, så send jeres mailadresse, så sender jeg fluks et link.

    MANSGAARD 267

    Kommentar


    • #3
      Tak for en dejlig weekend, især til Ulrik og team, som formåede at lave et super træf. Selv vejret var perfekt...

      Hilsen
      Jan
      ============================
      Loud pipes save lives!

      ============================

      Kommentar


      • #4
        vedr: XS Elektrisk tematræf 2010

        Også jeg føler trang til at sige tak til South Chapter for et uanstændigt vellykket arrangement, Fedt med ringridning og en veltilretttelagt tur!
        Ka næsten ikke vente på at i får ( a propos får...) lagt nogle billeder op!
        Bare for ikke at stikke for meget ud fra mængden, kørte jeg lige ind om ved Papa og fik mig et nyt batteri på til de sidste kilometer, det gamle ku ikk mer...

        Nold
        Amagerværket blok (XS)2

        Og et ps til Mansgaard: Det lyder som en toppakning, lad os håbe det bare er det,
        god bedring!
        Last edited by Nold; 28-06-2010, 10:36.

        Kommentar


        • #5
          Fedt Træf

          Hej Alle

          Også en stor tak her fra de fynske fåreavlere til chapter south for et kanon godt træf. Har stadig armene oppe. Det er sku da surt for Ken, men godt med sort kort i falck ( har det selv ).
          Vores hjemtur forløb uden problemer. Vi gjorde holdt ved Karoline og kiggede lidt på alle de andre slags knallerter, og så Klentz køre forbi Karoline, som vi jo glemte at få med hjem
          " Sorry herfra ".
          Pippi er så småt ved at vågne op, men smiler stadig. Hun har også haft en kanon weekend.
          Glæder os til næste træf i 2011.

          Knus fra Henrik & Birgitte.
          Last edited by Henrik; 30-06-2010, 19:17.

          Kommentar


          • #6
            Dejligt at høre i har haft et godt træf.

            Billeder kan som altid sendes til mig så ligger jeg dem ind, med den af klubben betalte flickr, hvis I har jeres egen flickr, så smid linket til slideshowet.

            Nej vi ligger ikke film op. Det fylder for meget. Smid den på youtube.com og send linket. Jeg linker dog ikke til folk der kommer til skade.

            Hmm, Ken , jeg var ellers sikker på jeg så dig på Vestrebro i dag på vej hjem fra min ferie. Det lignede maskinen fra profilen.

            MVH webmaster.

            Kommentar


            • #7
              yes sir

              Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
              Billeder kan som altid sendes til mig så ligger jeg dem ind, med den af klubben betalte flickr, hvis I har jeres egen flickr, så smid linket til slideshowet.

              Nej vi ligger ikke film op. Det fylder for meget. Smid den på youtube.com og send linket. Jeg linker dog ikke til folk der kommer til skade.

              Hmm, Ken , jeg var ellers sikker på jeg så dig på Vestrebro i dag på vej hjem fra min ferie. Det lignede maskinen fra profilen.

              MVH webmaster.
              Hej PeterR
              Du skulle have været med på det træf siger jeg dig - Jeg kan som Henrik og sikkert mange andre heller ikke få armene ned. Heller ikke selvom jeg fik dræbt min matsorte XS'er lidt nord for Haderslev.

              Det har nok været mig du har set på Vesterbro idag. Heldigvis for mig har jeg jo to XS'ere. Det er den ombyggede motoren er gået på. Den anden skal helst beholde det nuværende udseende. Måske have et ekstra sæt tank og side dæksler i originalfarve og stafferinger for årgengen. Så den kan blive klædt på til særlige lejligheder. Hvis du så mig i nærheden af Vesterport station, så har det været om eftermiddagen. Her til aften har jeg været lidt rundt i byen og på Amager, så der kan du have set mig på Gl. Kongevej - vejret er jo til MC kørsel, så det er svært at opholde sig andre steder, end på ryggen af en XS'er

              Håber du har haft en god ferie.

              Vi ses
              Vh Ken Kristensen -

              Kommentar


              • #8
                Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
                Billeder kan som altid sendes til mig så ligger jeg dem ind, med den af klubben betalte flickr, hvis I har jeres egen flickr, så smid linket til slideshowet.

                MVH webmaster.
                Hey Peter,

                har du en mail adresse jeg kan sende til?

                Hilsen
                Jan
                ============================
                Loud pipes save lives!

                ============================

                Kommentar


                • #9
                  Ringridning uden pølse og kage

                  Også tak til alle herfra, arrangører såvel som øvrige fremmødte. Glædeligt at møde så mange nye mennesker samt selvfølgelig at gense alle de sædvanlige gamle hoveder og ikke mindst at konstatere, at så mange frafaldne disciple trods alt er vendt tilbage til folden.
                  Tilføjede filer
                  'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

                  'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

                  Kommentar


                  • #10
                    Træf 2010

                    Tak for et godt træf til chapter south, alt var perfekt, jeg syntes også at i havde lavet noget godt mad, god fællestur ja alt i alt en perfekt weekend.
                    Jeg vil også takke alle for hjælpen med min motorcykel jeg fik den lappet sammen med gode venners hjælp, om kom godt hjem til Hov.
                    Jeg er begyndt at glæde mig til 2011 træffet,
                    God sommer til alle.
                    Mvh John Gammelgaard

                    Kommentar


                    • #11
                      Den hovedløse hestemand

                      Hej Klenz

                      Fede ringriderbilleder. Anders må dog nu tage nyt navn...

                      Nold

                      Kommentar


                      • #12
                        Jep enig, fantastisk træf, fantastiske mennesker, fantastisk tur frem og tilbage mellem djævleøen og det synderjyske, fantastisk tur rundt i grænselandet, fantastisk musik, fantastisk mad - ses til næste år.

                        Her er lidt billeder http://www.flickr.com/photos/clausfo...7624413083556/

                        Mvh. Claus - der kæmper mod varmen

                        Kommentar


                        • #13
                          Kanon gode billeder

                          Oprindeligt indsendt af Claus Stenlille Se indlæg
                          Jep enig, fantastisk træf, fantastiske mennesker, fantastisk tur frem og tilbage mellem djævleøen og det synderjyske, fantastisk tur rundt i grænselandet, fantastisk musik, fantastisk mad - ses til næste år.

                          Her er lidt billeder http://www.flickr.com/photos/clausfo...7624413083556/

                          Mvh. Claus - der kæmper mod varmen
                          Hej Claus
                          Tak for sidst.
                          Kanon gode billeder, sidder og mindes alt det sjove.
                          Glæder os allerede til næste træf.
                          Mvh. Birgitte & Henrik

                          Kommentar


                          • #14
                            gode billeder

                            Tak for nogle gode billeder, når vi nu ikke kunne være med i år. Hilsen Robert og Jette

                            Kommentar

                            Working...
                            X