Hejsa friske XS folk.
Er der nogle friske XS kørere der lyst til en lille tur til Holbæk.
Der afholdes kaffemøde på Holbæk Vandrehjem,Algade/Kalundborgvej.
Det foregår den 2-5-04 ved middagstid i følge Touring Nyt
Måske ses vi [
]
kassereren
Er der nogle friske XS kørere der lyst til en lille tur til Holbæk.
Der afholdes kaffemøde på Holbæk Vandrehjem,Algade/Kalundborgvej.
Det foregår den 2-5-04 ved middagstid i følge Touring Nyt
Måske ses vi [
kassereren
