Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Internationales XS 650 Treffen in Gernsheim am Rhein

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Internationales XS 650 Treffen in Gernsheim am Rhein

Herretur til Tyskland ?

Har set at der er et10-års jubilæumstref i Gernsheim am Rhein 06.-08.08.2010

http://www.twins-inn.de. skulle det være muligt at få yderligere informationer, men det er tilsyneladende ikke mig beskåret at finde disse - endnu

Nuvel - mit erinde er, at jeg synes det kunne være interessant at "slå et smut omkring begivenheden" og så ville jeg høre om der er andre fra klubben der har interesse i projektet - det er jo så yndigt at følges ad

Det er måske nok lidt tidligt at beskæftige sig med noget der ligger så langt ude i "fremtiden" men hvis man begynder tidligt er der mulighed for at arrangere en "rigtig herretur" der feks kunne inkludere et par dage i Hartzen (jeg har "hørt" at det er rigtig at køre på motorcykel der)

Måske vil nogle af "vores venner fra Kiel-området" deltage, der kunne blive tid til at finde interessante indslag undervejs, booke evt. overnatninger osv. osv.

Jeg forestiller mig at der således ville kunne blive tale om en "udvidet week-end-tur" på et par tusinde kilometer

Er der nogen der er interesseret i at "udvikle" og deltage i "projektet" ?????

Check feks. dette link/adresse:

"Hotel Harmonie Waldesruh"

Venligst

Madsen

Ang. treffet

Har kontaktet Wolfgang for at få nærmere info.

Her er det foreløbige svar:

der Flyer ist in Arbeit und die Homepage dazu auch. In Kürze kannst Du dort alles nachlesen. Das Rahmenprogramm umfasst Live-Bands, Bühne, Classik-Cars, Festzelt, Cafe-Racers, jede Menge Rock`n Roll. Spass und viel fürs Auge.

Viele Grüsse

Wolfgang Hahn / Twins-Inn

Kommentar

Gernsheim treffet

Så er der kommet "program"

http://www.twins-inn.de/Treffen/treffen.html

Venligst

Madsen

Kommentar

OK ! - der er tilsyneladende ikke den store "iver" efter at medvirke til omtalte "herretur" !!???
        Måske er det noget "vi" - hvis nogen - kan tale om - og måske "samkoordinere" med vores "eventuelle lidelsesfæller" fra tyskland - på det "tilstundende" års-træf i synderjylland ??

Desværre er jeg forhindret i at deltage - "fuldtids" - i årets DK-træf pga. "familiære højtider" - pokkers osse !! - men jeg vil forsøge at deltage fra fredag til lørdag formiddag og ser frem til at "nogen" melder deres interesse!!??

Er der virkeligt ingen der har tiltro til at en XS'er kan køre så "langt" ??

Eller har i bare ikke "tid" ??!!

Madsen

Kommentar

Gernsheim

Hejsa,

jeg ku godt tænke mig at tage med, men ved ikke endnu, hvordan jeg skal arbejde den weekend... Det finder jeg ud af snart...

Hilsen
          Jan
          ============================
          Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

Working...
          X