Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

The legendary Yamaha XS 650 Denmark

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• The legendary Yamaha XS 650 Denmark

Hej derude
    Jeg har lavet en gruppe på Facebook den hedder The legendary Yamaha XS 650 Denmark. Jeg havde tænkt mig at vi der bruger Facebook kan ligge vores erfaringer der, vi kan også arrangere fælles køreture og sociale sammenkomster.
    Det står jo alle frit at bruge siden, til det man syntes er interesant for andre.

Mvh John Gammellgaard

Fjæsbog?

Undskyld, jeg vil ikke være lyseslukker, det er sikkert et godt og velment initiativ. men er det ikke det, vi bruger denne klub og dens hjemmeside til. Ovenikøbet på en sober og overskuelig måde. Jo. Indrømmet, jeg gider ikke det der facebook tøsepjat. Især generer det mig at alle og enhver kræmmer kan købe ens oplysninger uden at spørge om lov.

Facebookgruppen skulle så køre parallelt med klubsiden?
    Så skal vi skrive det hele to gange. I mine øjne ville det gavne os alle bedre, hvis John brugte sine gode kræfter her i klubben, der jo for længst er velanskrevet, også i udlandet. Den kunne godt trænge til det en gang imellem. Man kan vel heller ikke få rabat eller veteranforsikring ved at henvise til en facebookside?

Bedste hensigter

Nold
    Shit Island Chapter

Kommentar

Svar

Hej Nold
      Dette er bare et tilbud, som man kan bruge eller lade være, jeg er på Facebook med flere medlemmer og kan der skrive direkte til dem uden andre kan se det. Jeg mener også at det kan være en god måde at udbrede min interresse for motorcykler til andre.

Jeg beklager hvis jeg træder nogen over tæerne det er ikke meningen.

Mvh John

Kommentar

The legendary Yamaha XS 650 Denmark !!!!!!!!!!!

Jeg er helt enig med Nold. Har man noget på hjertet, som man mener kan være interessant for andre klubmedlemmer, så må klubsiderne absolut være forummet, hvor det skal foregå.
        Hvad man iøvrigt udbreder sig om til den øvrige verden, kan man for min skyld gøre, på hvilket som helst "tjat-forum" som man måtte ønske.

Mvh. Henning.
        Vissenbjerg.

Kommentar

The legendary Yamaha XS 650 Denmark

Tak for et godt træf, jeg lovede lige at gøre opmærksom på den Facebook gruppe som vi talte om på træffet. God sommer

Kommentar

Træf 2014

Tak til jer alle for et dejligt træf, det var skønt at hilse på gamle venner og samtidig møde nye. Dejligt sted med gode faciliteter. Glæder mig til at høre, hvor næste års træf mon bliver Hilsen Robert og jette

Kommentar

Facebook til XS 650 klub

facebook er kommet for at blive og det kunne være et fint supplement til hjemmesiden. Jeg syntes det er fint hvis John vil prøve at starte en gruppe. I rigtigt mange idrædtsforeninger, spejder m.m. Går man stille og roligt fra hjemmeside over på facebook. Facebook egner sig rigtigt godt til smartphones da kommunikationen via facebook er lynhurtig.

lad os se hvad det sker :-) det kan jo være John og jeg bliver de eneste to i gruppen :-)

Kommentar

Working...
              X