Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Stumpemarked 31. oktober 2009

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Stumpemarked 31. oktober 2009

Klubben deltager som bekendt på stumpemarkedet i Herning, dels for at gøre opmærksom på klubben, samt hverve nye medlemmer. Os der skal stå der, vil gerne levendegøre standen med et dias show. VI MANGLER BILLEDER. Har du gode XS billeder, fra træf og lignende, send dem da venligst hurtig på en skive til Poul Mansgaard, Kongshøjvej 22, 6950 Ringkøbing. Vi laver så et dias show ud af de fremsendte billeder.

Billeder

Hej Poul.
    Jeg brænder en CD med billeder fra træfene i 2008 og 2009 en af de nærmeste dage og sender.
    Godt initiativ med en XS stand jeg får desværre ikke tid til at komme og se på sagerne selv
    Mvh. Claus

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Claus Stenlille Se indlæg
      Hej Poul.
      Jeg brænder en CD med billeder fra træfene i 2008 og 2009 en af de nærmeste dage og sender.
      Godt initiativ med en XS stand jeg får desværre ikke tid til at komme og se på sagerne selv
      Mvh. Claus
      Tak for det Claus. Vi håber at se rigtig mange af jer i Herning, iført XS T-shirt.

Kommentar

Hej MANSGAARD. Jeg har sendt per en mail med noget brugbart mht. alle de gamle træf der ligger på flicke.com, så han kan nu plukke billeder herfra.

Claus stenlille har sine egne slides og en konto, så dem kan vi ikke komme ind i, men jeg ser der er noget data på vej fra Claus. Så der burde være nok.

MVH - Webmoster.

Kommentar

Hej Webmaster.

>Claus stenlille har sine egne slides og en konto, så dem kan vi ikke komme ind i<

Hmmm troede faktisk at når jeg lagde billederne som "public" så kunne man bare tage af dem, det er ikke meningen at de skal "gemmes" for nogen og ikke kunne bruges, ihvertfald ikke hvis der er nogen fra 650 klubben der kan bruge dem.
          Jeg kan se at træf 2009 billederne på denne side linker til min side istedet for der hvor andre billeder fra/af/med klubben er - havde jeg ikke sendt dig en cd med billeder ligesom sidste år ?? ellers gør jeg det

mvh. og go messe

Kommentar

Behøver du ikke, det er jo dine billeder, jeg regner med evigt medlemskab.

Kommentar

Working...
            X