Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

BAKKEN i 2004

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• BAKKEN i 2004

Var I der, jeg så kun få xs-ere, men vejret var jo godt så der kom rigtig mange. Min gamle xs blev rimelig varm på den korte tur fra Nørrebro og ud gennem Hellerup på grund af det lave tempo. Desværre døede batteriet - det skulle sikkert have været skiftet alligevel, men det er nu sjovere at køre til bakken end at skuppe cyklen afsted

Men det fik mig til at tænke på omder snart kommer en kaffemøde plan. Selv vil jeg gerne give kaffe i begyndelsen af Juni, hvis det har interesse. Så kunne vi jo rulle forbi Bakken og få en enkelt om eftermiddagen for dem der ikke har været der her i starten af året.

MKH

Jacob Hatting
    Strandvejen 136 B
    2900 Hellerup

Jacob

jotak, jeg var der...

så kun een anden 6½er men luften var jo dejlig frisk og skønt med lidt havskumsprøjt på den nypolerede...[xx(].Rart at varme sig med en softice og en kølig fad bagefter!
    Nold

Kommentar

Hej Jacob og andre XS kørere
      En direkte plan for kaffeøder er der ikke. men jeg synes det lyder som en rigtig god ide.[]
      Så jeg vil egentlig opfordre de af klubbens medlemmer der har lyst til at væretil at komme med nogle datoer og steder.
      Det er nok svært at samle så mange til kaffemøder da vi er ret spredt over landet. Men regionsvis kan der nok blive basis for det.
      Af faste mødesteder for mc folk er der jo også "Holbæk Vandrerhjem" den første søndag i måneden, samme søndag "Malerklemmen" og endelig "Højeruplund Traktørsted" på Stevns. Der findes flere som kan ses på www.mctourinclub.dk
      Så det er ikke umuligt at mødes []

Med venlig hilsen Kassereren

Kommentar

Working...
      X