Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

træf 2009

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• træf 2009

Hej jeg skulle lige se om der er nogen fra det sønderjyske der skal til træf på fyn, for så kunne vi måske følges ad. jeg bor på nordals og havde tænkt mig at køre op over den gamle lillebælts bro.
    mange xs hilsner Bjarne.

Fælleskørsel til træf

Tommy, Svend og Poul kører fra Ringkøbing kl. 13.30 til træffet på Fyn. Vi finder en eller anden vej, som kører over den gamle Lillebæltsbro. Er der nogen som har lyst til at støde til undervejs?

Kommentar

Fælleskørsel til træf

Oprindeligt indsendt af MANSGAARD Se indlæg
      Tommy, Svend og Poul kører fra Ringkøbing kl. 13.30 til træffet på Fyn. Vi finder en eller anden vej, som kører over den gamle Lillebæltsbro. Er der nogen som har lyst til at støde til undervejs?
      Hej Mansgaard hvis jeg kører fra Nordborg kl.13.30 er jeg i Kolding ca. kl.15.00 ,der kunne vi mødes ved krydset hvor Hovedvej 161 mod Nørre Bjert og Taulov starter, vejen går direkte til den gamle Lillebæltsbro.
      Hilsen Bjarne

Kommentar

Fælleskørsel til træf 2009

Michael og undertegnede har besluttet at tage færgen fra Fynshav til Bøjden, og tage tage turen op over Vestfyn.
        Vi har reserveret biletter til afgangen fra Fynshav kl. 14:00, så hvis der er nogen der har lyst til at følges med os, så kan vi jo bare mødes ved færgen.

Ser frem til et rigtigt godt træf

Preben

Kommentar

As I can start only at 15.30 (maybe later) because of work from tyskland, tell Kok Amok to save me something to eat when I arrive.
          See you there.

Hilsen Rainer

Kommentar

træf 2009

Robert og jeg vil gerne sige tak for et, igen, skønt træf og hvor var det rart at hilse på jer alle igen, samt lære nye folk at kende.
            Stor tak til jer som arrangerede det. Det hele klappede også denne gang og vejret var jo med os Turen hjem gik fint.

Kommentar

Mange tak
              to all the people who did the work for a great XS-træff.
              Perfect weather, location, food and entertainment.

A big sorry to Anders for the nail-attec.
              It was not me, it was the hammer.

Kommentar

En stor tak til dem som fulgte og bar

På vegne af træfudvalget vil jeg gerne sige, at det har været en sand fornøjelse at holde fest for og med så mange glade, positive og taknemmelige medlemmer og gæster fra ind- og udland som trodsede vejrliget og mødte frem på Fyn, hvor I alle bidrog til festlighederne i den forgangne weekend. Det var bare det hele værd.

Mvh
                Tres Hombres
                Click image for larger version

Name:	Træf2009 010.jpg
Views:	1
Size:	822.6 KB
ID:	5767
                'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Der er dem der sparker dæk, og så er der dem der virkelig losser igennem.
                  Tilføjede filer
                  'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ondt i foden

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
                    Der er dem der sparker dæk, og så er der dem der virkelig losser igennem.
                    Ja Birgitte sparker sgu´ hårdt, hun har også lidt ondt i foden ;-)

Henrik

Kommentar

Tak for et godt og hyggeligt træf til alle, og roser til arrangørerne for et godt sted, god forplejning og god musik.
                      Det var hyggeligt at møde jer alle igen, både dem jeg kendte i forvejen og dem jeg har lært at kende under træffet.
                      Håber alle får en god sommer med masser af XS oplevelser undervejs.

Preben

Kommentar

Working...
                      X