Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

På Lørdag d. 2/5 2009!!

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• På Lørdag d. 2/5 2009!!

Hej XS rødder.

Skulle vi mon følges ad til åbent hus hos Per i Ringsted Motor, på lørdag?

Hvor kan vi mødes hvis vi skal gøre en tur ud af det?
    Hvad tid skal vi mødes?

Er der nogen der kender en hyggelig rute derned ad mindre veje med sving og evt. lidt bakker?

Så tror jeg sku det kunne blive rigtig hyggeligt - måske ser vi endda nogle æsler hvis vi er heldige

Hvad siger i??

( håber at jeg kan holde min XS'er pæn til på lørdag - Den har lige fået med varmt rindende vand og sæbe, derefter ståluld og autosol. Så den er sku blevet helt fin at se på )

Håber vi ses
    Vh Ken Kristensen -

Tur til Ringsted

Hej
    Vi er med på en fællestur. Lad os finde ud af noget. Robert

Kommentar

fællestur til Ringsted MC

Vi er nogle stykker, som vil køre til åbent hus hos Per. Vi skal mødes på Hovedgaden 19, Lille Skensved kl. 9.45. Vi tænkte at mødes på Shell-tanken på hjørnet at Roskildevej og Brøndbyøstervej kl. 8,45 og så køre af Køgevejen derned til Lille Skensved. Derfra har Ken foreslået en rute til Ringsted uden motorvej.
      Hvis der er andre der vil med, er i meget velkomne.
      Mange XS hilsner Robert og Jette. tlf. 21 81 70 27

Kommentar

I'm still on

Hej

Den er jeg med på. Jeg regner med at dukke op ved shell tanken.
        Det er da den shell tank, hvor der også er en Mac D, og som ligger skråt overfor Dansk Tipstjenestes gamle bygninger?

Vi ses kl. 08:45 på tanken....
        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

venter med ny pudsede XS.er

Oprindeligt indsendt af Ken Kristensen Se indlæg
          Hej XS rødder.

Skulle vi mon følges ad til åbent hus hos Per i Ringsted Motor, på lørdag?

Hvor kan vi mødes hvis vi skal gøre en tur ud af det?
          Hvad tid skal vi mødes?

Er der nogen der kender en hyggelig rute derned ad mindre veje med sving og evt. lidt bakker?

Så tror jeg sku det kunne blive rigtig hyggeligt - måske ser vi endda nogle æsler hvis vi er heldige

Hvad siger i??

( håber at jeg kan holde min XS'er pæn til på lørdag - Den har lige fået med varmt rindende vand og sæbe, derefter ståluld og autosol. Så den er sku blevet helt fin at se på )

Håber vi ses

Kommentar

Working...
          X