Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

En tur i det grønne

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• En tur i det grønne

HVA SÅ gamle XS bumser er der nogen der kunne forestille sig en forårs søndags udflugt for gamle trætte XS'er her på Sjælland ? Helst inden det bliver sommer personligt samler vi gerne Nold op på lorteøen og smugler ham over i tilfælde af at myndighederne ikke vil tildele ham visa.

4 hjul er 2 for meget i dette vejer

Frank & Synne

PS. Det behøver i være søndag for at vælte en pølsevogn vi alligevel i kender ejeren af
    Last edited by Frank; 07-04-2009, 18:55.

På ske må ske ?

jamen søndag er da en udmærket dag! Da holder jeg fri fra de 16 jernhjul og kan nøjes med to af gummi. En pøller kan vi vel altid finde....selv på en søndag. Hvor mødes vi?
    Rådderen? Cafe XS? Langelinie? Søllerød kro? ????

Andre forslag til tid, dag eller sted ?

Nold

Kommentar

tur i det grønne

Hej
      Det lyder da godt. Jeg kunne også tænke mig at komme med. Hvor mødes vi? Vi har en hilsen til Frank og Synne fra Fritteren
      Robert og Jette

Kommentar

hvilken glimragende ide!!!

Jeg ku nok også godt tænke mig at deltage, hvis der bliver nogle ledige pladser ....
        Jeg holder øje med tråden for at se hvor det bliver muligt at slutte sig til.
        Ellers ville jeg foreslå langelinie, eller Damhus torvet som mødesteder. Men jeg ved ikke hvad der er bedst - det kommer vel an på hvor turen skal gå hen? en tur til ishuset ved munkholmbroen ved Holbæk kunne være et forslag..
        DMI vrøvler godt nok om regn på søndag, men ved nærmere eftersyn på deres hjemmeside, så bliver det vist ikke til så meget - man kan vel kun håbe

Jeg tog ellers en tur i det nordsjællandske i dag, og sluttede på Langelinie. Inden da havde turen gået op ad strandvejen til Humlebæk, hvor jeg holdt en pause på havnen - de har nogle gode hotdogs dér..
        ca. 140 km blev det til - det er for fedt i det vejr vi har i øjeblikket. God vind derude
        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Da vi tager på langfart lørdag søndag er Parkeringspladsen foran Fisketovet kl. 13 på mandag er et forslag
          har forøvigt tlf. 26204679
          Last edited by Frank; 10-04-2009, 9:56.

Kommentar

tur

Søndag vil være fint med mig, skal på arbejde mandag, men det skal ikke forhindre andre i at køre mandag.
            Hvis det bliver søndag, foreslår jeg Damhustorvet kl 10? Af hensyn til dem, der kommer sydfra? Munkholmbroen er en god ide, ellers kan vi jo snakke om det inden vi kører. Andre forslag?

Nold

Kommentar

tur i det grønne

Hej
              Vi kan ikke søndag, men mandag vil være fint for os. Robert

Kommentar

PPladsen foran Fisketorvet, på mandag kl. 13 er fint for mig. Jeg kan desværre heller ikke søndag.
                Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Mandag kl. 13 står vi på P pladsen
                  Frank & Synne

Kommentar

tur i det grønne

Robert er på Fisketorvet kl. 13. Jette

Kommentar

tur i det grønne

Tak til Ken, Synne og Frank for en herlig tur i det nordsjællandske med bakker og sving. Et enkelt tilt + en punktering blev det også til for mit vedkommende. Men alt taget i betragtning en rigtig god dag. Glæder mig til næste tur. Robert

Kommentar

Tak for en kanon fed tur idag

Hej alle.

mange tak for en kanon fed tur idag. Jeg håber at i har nydt det lige så meget som jeg har. Også selvom jeg fik kludder med retningssansen på hjemvejen

Ca. 172 km blev det til for mit vedkommende, og ca 18,5 på literen. Jeg tror jeg venter med den renovering som Per har truet mig med.....

Jeg forsøger at vedhæfte de to billeder jeg fik taget undervejs.

Håber at vi mødes til endnu en god køretur igen senere, for det var en rigtig god oplevelse at mødes med jer

Vi ses derude
                        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

hmmm

jeg prøver lige igen med billederne.....

FORSASKUHELDAOS.... skide indernet hrmpf
                          Tilføjede filer
                          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

tur

hej rødder

var det en god tur?

Nold

Kommentar

Fin Fin forårs tur med fantastisk navigering af Ken, ingen panik bare der ud af sådan skal det være.

Starter en ny tråd med nye mål alle foreslag er velkomne men både Karbæksminde og malerklemmen er inden for rekkevidde med 170km godt og vel 200 for vores vedkommende.

Der er jo også veteran turen d. 10 maj i Korsør jeg personligt syntes kunne være sjovt at forpeste med lidt XS larm og atityde

Vi var kede af Nold og Benny ikke kunne men nye eventyr venter.

Hilsen Frank & (oseren) Synne
                              Tilføjede filer

Kommentar

Working...
                              X