Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Stumpemarked i Herning

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Stumpemarked i Herning

Den 28 marts er der, så vidt jeg ved, stumpemarked i Herning. Jeg har hørt et endnu ubekræftet rygte om, at Per (papa) vil flytte biksen i Ringsted til den jyske hede for denne ene weekend.

Hvis dette rygte skulle være sandt, skulle XS klubben så have en stand ved siden af?

Jeg ved ikke om sidste års standplads dav mod på mere af samme skuffe?

Var det svært at finde frivillige til at bemande standen?

Er prisen for en stand for høj, for en klub som vores?

Har vi efterhånden indfanget alle løstgående XS ejere?

AK ja: så mange spørgsmål og så få svar.....
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Stumpemarked Herning

Hej Gert

Jeg har idag hørt fra Papa at vi har en stand ved siden af Ringsted Motor på stumpemarkedet i Herning.Jeg vil godt opfordre alle til at tage en tørn på standen. JohnG Odder

Kommentar

Frivillige

Ja. og nu melder spørgsmålene sig:
      Er der en der vil fungere som "samlende element" for frivillige til at bemande standen?
      Hvor længe skal en evt. "vagt" på standen vare?
      O.s.v og mere af samme skuffe.....

På sidste års generalforsamling var der en fra Odder, der talte varmt for dette arrangement.

Måske han vil hjælpe lidt igen?

Se, det var en slet skjult opfordring John.......
      Gert.

Kommentar

Stumpemarked i Herning

Så er dette udmærkede arrangement overstået, og en kort status følger her.

Klubben havde en enkelt cykel med som blikfang ( kasserens velholdte 77).

Det fungerede efter hensigten, for snakken gik lystigt på den iøvrigt velbesøgte stand.

Vi fik, så vidt jeg så, mindst 2 nye medlemmer der betalte med det samme og så var der en del der fik indmeldelses papirer med, og så var må vi jo se hvad der kommer ud af det....

Vi solgte lidt klub materiale, bl.a. til et par fyre der kom fra Stavanger( jup, i Norge).

Unægtelig en bid vej at tage for at komme på stumpemarked!

Dagens kuriøse indslag stod en lidt ældre vestjyde for. Han var meget interesseret og fik en længere salgstale om klubbens fortræffeligheder og det latterligt lave kontingent, men endte med at liste af med bemærkningen: Jeg skal lige tænke over det, for 100 kr er jo også en slags penge!!! Ja, de er ikke nemme at bide skeer med, de sindige jyder derude fra.

Alt i alt en hyggelig dag og tak til Ringsted motor for godt naboskab på standen.
        Gert.

Kommentar

At missionere for en god sag

Hej Gert

Lyder som om I repræsenterede klubben på værdig vis, fik spredt budskabet og samtidig havde en hyggelig dag. Rart at høre.
          Så må vi jo se om vi får besøg fra Stavanger på vores træt. Det kunne jo blive koseligt.
          Og ja, måske skulle vi på næste generalforsamling indstifte et legat, så værdigt trængende kunne opnå friplads i klubben. Vi skulle jo nødigt ha at økonomien skulle afholde nogen fra at støtte op om det ædle projekt med at holde liv i de gamle cykler. Især da ikke hvis vedkommende allerede er i besiddelse af et eksemplar.

//Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
          X