Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Stumpemarked 1. november 2008

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Stumpemarked 1. november 2008

Hej derude.
    Klubben laver en stand på stumpemarkedet i Herning d.1. november 2008.
    Jeg søger nogle medlemmer der vil være behjælpelig med at bemande standen og nogle der vil udstille deres XS 650 på standen.
    Jeg forestiller mig at vi skiftes til at være på standen.
    Vi vil også gerne have nogle cykler udstillet på standen, er der nogle der vil hjælpe med dette.
    Vi tager diverse salgsting fra klubben med og vil sælge dem fra standen.
    Hvis der er nogle der har et forslag til andre aktiviteter er i velkommen til at kontakte mig.
    Vi i kontakte mig på 40801274.
    Eller på mail jg@kema.dk
    På forhånd tak.
    Med venlig hilsen
    John Gammelgaard
    Last edited by Johng; 10-09-2008, 20:19.

Hvor?

For de 'uindviede' skulle det måske lige nævnes, at markedet foregår i Herning. Eller hur?

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Is there anybody out there?

En XS'er er vel altid en messe værd, og efter sigende havde klubben også, med gode medlemmers hjælp, stablet en stand på benene i Herning. Er der mon nogen af dette udmærkede forums brugere, der kan berette fra messehallerne?

Én venter spændt.

Peter...

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Efterårssløvsind

Nå, og det var der så ikke ZZzzz....

Sov bare videre, der var ikke noget alligevel.

Peter...

Kommentar

stumpemarket

så så vi er dog ikke alle gået i hi endnu ,jo jo der var skam da en stand i herning men hvordan det gik og om der kom 83 nye medlemmer det er der jo kun stande passerner som kan svare på men de har jo nok travlt med at kikke ansøgerner igennem

Kommentar

Working...
          X