Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Bakken

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Bakken

Hej derude.

Er der nogen der skal ind og lukke bakken på Søndag ?? Jeg kører derind med et par kolleger.

hyg. Claus

Bakken

hej derude vi er nogle stykker fra solrød der tager derind, det kunne da være hyggelig om der er flere fra cluben vi kunne tilbringe eftermiddagen, aftenen med

Frank og Synne + Benny

Kommentar

Bakken

Hej derude

Det er muligt at jeg gerne vil med. Har i nogen ide til et evt. mødested og tid i tilfælde af at vi skal følges?

På forhånd mange tak
      Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Bakken

har tlf. 26204679 for evt. kontakt om mødested, telefonen er åben efter kl. 10 søndag morgen da vi er på vej til fødselsdag

mvh. frank & Synne

Er der nogen der skal ind og lukke bakken på Søndag ?? Jeg kører derind med et par kolleger.

hyg. Claus[/quote]

Oprindeligt indsendt af Ken Kristensen Se indlæg
        Hej derude

Det er muligt at jeg gerne vil med. Har i nogen ide til et evt. mødested og tid i tilfælde af at vi skal følges?

På forhånd mange tak

Kommentar

Bakken

Hej derude.

Jeg ved ikke om jeg var den eneste der nåede derud. Det var sku fedt at prøve. Jeg har aldrig været med til at lukke hhv. åbne bakken før. Så det var en stor oplevelse. Jeg fik set en anden XS'er som jeg kørte ved siden af noget af vejen derud. Det var en med rød tank, med "Yamaha" skrevet på tanken med grå typer - en mildt customiseret af slagsen. Derudover så jeg ikke andre XS'ere. Jeg gætter på at der har været omkring 12000 - 15000 Mc'ere derude den søndag så der var nok at se på....

Jeg har taget lidt billeder af P pladsen og enkelte MC'er og trikes. Hvis det har interesse, så deler jeg gerne ud af dem eller uploader dem.
          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

opbakning

Bare kom med dem, det er altid en dejlig stemning og vejret var jo perfekt!

Nold

Shit Island Chapter
            der var på arbejde

Kommentar

Bakken

Hej.

Ja jeg nåede osse derud, og fik taget nogle billeder med lommekameraet, her er et link http://www.flickr.com/photos/clausfoto/

Mvh Claus

?nogen der skal på malerklemmen i morgen ? ved ikke om jeg når det

Kommentar

Skelstenen

Fede skud, som at være der selv. Fandt du ud af hvordan han tog livet af den Ducati, der røg så meget?

Rart at se, der var flere XSere til stede, der må være en del der ikke er i klubben...

Nold

Kommentar

Bakken

Hej derude

Her er url'en til mine få billeder fra da bakken lukker '08

http://www.flickr.com/photos/3034301...7607151373655/
                  Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Bakken

Glemte lige....

Det var sku nogle gode billeder du har taget Claus
                    Har lige set dem.. Du fik vist også skudt mig den dag.
                    Du har da været flittig med kameraet, og det er rigtig godt - så tak skal du have for det.... Den grå og sorte XS'er er min
                    Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Bakken

Hej

Jeg tog en del ja men faktisk tog jeg tre gange så mange de fleste blev rystet og uskarpe, sku ha taget mit eget kamera med og ikke min kones lommekamera.
                      Sjovt at det var Kenn fra klubben der kørte forbi, det er jo ikke meget xsérne ser til hinnanden ud over det årlige træf, måske sku vi prøve at være ude i lidt bedere tid før og aftale at mødes et sted og køre samlet ??

Ducatien kogte bare over han slæbte den ind bag ved hvor vi stod og begyndte at skille den ad al den damp var gået i lednings nettet da den var dampet lidt af fyldte han vand på fra et springvand også gik det videre.

Hyg derude

Kommentar

Working...
                      X