Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Det var så det....

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Det var så det....

Hallo, drenge og piger og velkommen hjem igen!

Tak til jer alle for et hyggeligt træf! Stor hilsen til Anders, Betty og familier og hvem, der ellers slæbte og kogte. En dejlig køretur med indlagte overraskelser, forsvindingsnumre, genforeninger og karruseltur! Færgemanden fortjente altså en bajer for den! Men een ting fatter jeg ikke: Sovs, hvordan arrangerede du det der med vejret, det har jo høvlet ned alle andre steder end der hvor vi var. Og et fedt band! utroligt at man kan swinge så meget næsten uden at bevæge sig...Selvfølgelig var deres PA fra Yamaha, men de kunne nu godt have klaret det uden! Og rart at se Carstens Trumf og få at vide af Jørgen hvordan verden virkelig hænger sammen og møde hans venner med den knækkede krumtap. Pinligt jeg ikke kan huske hvad I hedder...Det må være noget de har hældt i øllet....Glæder mig allerede til at se jer alle igen und auf Wiedersehen! Der 40-jahre Aufkleber ist schon auf mein vordere Schutzblech angebracht! Og til Jan og co: håber I kom godt hjem, Bedre held næste gang!

Nold

Scheisse Insel

Sådan

Endnu en gang et vældigt godt træf i XS-klubben. Og til dem man ikke fik sagt farvel til - vil jeg gøre det hermed. Og til kokken - tak for alt det gode mad. Vi ses forhåbentlig næste år. Hilsen Bjarne, Taulov.

Kommentar

Ganløse 2008

Også tak for behageligt selskab i weekend'en herfra

Mvh Peter...
      Tilføjede filer
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

ganløse 2008 vol.2

Ja, og så var der jo også lige en fællestur med det hele
        Tilføjede filer

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ganløse 2008 vol.3 af en trilogi

Og lidt hjemlig hygge
          Tilføjede filer
          Last edited by klentz; 30-06-2008, 10:56.

Kommentar

What a wonderful XS Traef 2008.
            Many thanks to all. You did an eXSelent job.
            We had a wonderful time and a good and dry trip home.
            I'm looking forward to 2009.
            Some pictures:
            http://www.flickr.com/photos/schrauber/

Best Regards,
            Rainer

P.S. The names in "Dinner for One" are:
            Mr. Winterbottem, Admiral von Schneider, Sir Toby an Mr. Pomeroy.
            Last edited by Schrauber; 01-07-2008, 22:42.

Kommentar

Tusind tak for en fed weekend

Hejsa alle sammen,

tusind tak for en kanon weekend.
              Det var dejligt at møde gamle og nye ansigter. Jeg har det lidt som Nold, jeg kan ikke huske navne, men dejligt at se, at også andre pædagoger kører XS!

Jeg kom godt hjem, med blot et batterieskift lige ved kassen på Storebæltsbroen, dog gik den ikke død, men mere for at vi ikke kom til at stå midt på broen. Her lige en tak til Schrauber, Olli og Georg, at de tog sig så godt af mig!

(Vielen Dank Euch dreien, dass ihr mich sicher nach hause gebracht habt!)

Og vis ikke jeg husker forkert, hedder "den røde" og hans kamerat Michael og Thomas. Men "pædagogen" fra falster kan jeg ikke huske navnet på, eller jeg fik det ikke!

Men i må gerne sende mig en besked, så vi lige kan holde kontakten!

Jeg har lavet et par billeder, som i kan se her:

http://www.flickr.com/photos/2809519...06153213/show/

Og så håber jeg, at vi alle, og måske flere ses igen!

Hilsen
              Jappl (Jan)
              Last edited by Jappl; 08-07-2008, 8:13.
              ============================
              Loud pipes save lives!

Kommentar

Lækkert jan, jeg skal nok linke.

MVH

Kommentar

Billeder Træf 2007 (Gråsten)

Hej igen,

jeg fandt også nogle billeder fra sidste års træf i Gråsten, måske er der nogen som også vil se dem!

http://www.flickr.com/photos/2809519...07695005/show/

Hilsen
                  Jappl
                  Loud pipes save lives!

Kommentar

Working...
                  X