Vigtigt. Forum er åbent for, at man kan læse alt, dog ikke dokumenter vedrørende klubben. Du skal være medlem af klubben, hvis du skal skrive på /oprette emner. Når du har fået medlemsnummer kan du oprette dig
her. Se forsiden mht. at melde dig ind. Link til indmeldelses information.
På søndag 21-9 er det sidste chance for at deltage i kaffemøderne på Højeruplund Traktørsted. Så nu er der en chance for at få luftet XS'eren i det fine sensommervejr []