Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Vinter hi og hva´ så...

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Vinter hi og hva´ så...

Mens de sidste fryser r.... af på sensommerturen, er en anden een klar til den nye rigtige sommer 2008...efter en mindre pause.
    2 sekunders berømmelse giver fire måneder sammen med ergotera-et-eller-andet, men så er han osse klar til TRÆF 2008 !!!
    Hvor skal det det nu være...???
    Er kokken gået på pension...???
    Har hans datter mon taget over...???
    Kører Papa på halvt diesel, når den kun ryger fra det ene rør...???
    Kører Jørgen kun på diesel...???
    Udgiver Klentz the xsultimate manual...???
    Hvorfor er Tommy ikke bare et tøjmærke...???
    Er der stadig lak på pudserens original...???
    Blev Jens adopteret, trods alt...???
    Er der en skadestue tættere end Aabenraa...???
    Er Taxi en slags trafikfyr...???
    Kommer Jan helt fra Holland, eller er han bare aldrig nået hjem...???
    Er Leif, ham på Hondaen, blevet kønsskifteopereret, så der er god plads til tanken...???
    Kan det røde hår på formanden være det mest ægte...???
    Vil Rune ikke kun være et jysk fænomen...???
    Er Bols ikke en likør...???
    Er Bammer´s inkasso registreret i RKI...???
    Hvad er forskellen på en bagersvend og en kassererSvend...???
    Kan Fyn blive ved med at holde sig flydende...???
    Er alternativet til XS650 til at holde ud...???

Det og meget mere er vi klogere på, når 2008-træf er kommet på plads. Det bliver vist afgjort i weekenden...

Kære Anders

Tak for din henvendelse.

Du har en mængde spørgsmål som du har skrevet til denne udemærkede brevkasse, idet du jo ved at vi sidder en masse experter her i panelet der vil gøre alt for at besvare dine multitraumatiske spørgsmål, så du igen kan sove roligt om natten og få dig et bare nogenlunde normalt liv

Dine spørgsmål er jo af meget forskellig karakter og vi er derfor nok nødt til at være flere om at besvare dem. Men jeg kan jo lægge ud med at besvare dem som jeg kan svare på.

Er Leif, ham på Hondaen, blevet kønsskifteopereret, så der er god plads til tanken...???

Nej Anders..... Det forlyder fra pålidelig kilde at han stadig er lige så maskulin som han altid har været. Der kniber stadig med pladsen på tanken idet hans parringsorgan jo fylder en del. Han har vist stadig både Hondaen og XS'eren og overvejer at prøvet at ombygge XS'eren med en lillebitte 2½ liters tank (for at få plads til møbelbankeren) Ideen er jo som sådan god nok, idet 2½ liter brændstof jo rækker rigeligt til den strækning man kan køre på en XS'er inden man skal have pause og få rystet hele kadaveret på plads og få styr på de hvide "pladevibratorfingre"

Er Bols ikke en likør...???

Der stiller du et af de vanskelige spørgsmål, idet Bols jo kan være mange ting. Dem af os der kender dig, ved jo at det nok vil være en alkoholisk drik der vil være det første du tænker på, når du hører navnet. Og rent undtagelsesvis har du jo ret....Det kan godt være en Likør, men som jeg har hørt på vandrørene, det kan Bols vist også være en rigtig stor Bandit.

Er alternativet til XS650 til at holde ud...???

Jeg fornemmer her at du har en føler ude for at høre os om der er i orden at du i lighed med både den nuværende og den tidligere webmaster flirter lidt med alternativer til dine XS'ere. Det er jo ikke nogen hemmelighed at den tidligere webmaster har anskaffet sig sig en Honda VFR800 og den nuværende webmaster går med hemmelige drømme at gøre det samme.
    Mit svar til dig Anders, vil være at det er i orden at du kigger på en VFR800.
    Den har godt nok en lidt stor tank, men iflg. Betty skulle dette ikke give problemer for dig.
    Jeg kan i øvrigt oplyse at sædehøjden er 83 cm, men der findes "sænkningskit" der kan få sædehøjden lidt ned. Du vil opleve at en VFR800 kan løse mange af dine problemer, idet den faktisk er så velkørende at du kan køre på den, uanset afstanden, hvorved du ungår problemet med at skulle trække den ind og ud af en kassevogn. Dette vil muligvis løse nogle af de spørgsmål du tidligere har stillet om hospitaler mv.

PS Jeg håber så at nogle af min "kolleger" i panelet vil besvare nogle af de andre spørgsmål.
    Last edited by Leif Poulsen; 27-10-2007, 8:44.

Kommentar

Spørgejørgen?

Spm til Leif: er det nu ikke sådan at en VFR800 er en cykel til dem der kører i badetøfler HELE tiden, mens os, der -vores høje alder til trods- stadig har vores lemmers fulde brug i behold (enkelte af os dog efter omfattende genoptræning ik´Anders?) sagtens kan tumle en RIGTIG motorcykel, også hele året, hvis det skulle være.
      Men det vil være ok med mig at dispensere, så klubbens bestyrelse kan tillade sig undtagelsesvis at køre på plasticcykler, knallert45, rollator osv hvis det skal være nødvendigt for at finde kvalificerede folk til disse hverv. Mine personlige evner med tal rækker ihvertfald ikke meget længere end til at kende forskel på en linie 5A og en linie 14 (hvilket sommetider er mere end passagererne kan).

Nold

Shit Island Sunshine Riders

(der venter med spændte bryster på hvor i Danmarkskortet dartpilen lander denne gang)

Kommentar

Bonusspørgsmål?

Vil det blive tilladt at køre med støttehjul til årstræf -08 ?

(For så kan vi også tage lidt mere HUMLE...)

Nold

Shit Island Bottle Openers

Kommentar

Med hensyn til Niels Jørgensens XS'er er der stadig masser af lak på den. Han mødte op til bestyrelsesmøde i Middelfart på den i går, den er nu flot
          Næste års træf afholdes i nærheden af Stenløse.
          Anders fra Frederikssund står som chef for hele foretagendet
          Se mere her:
          http://3lyngby.dk/hytter/?Polarhytten
          Træffet løber af stabelen i weekenden 27 -29-6-2008

Jo, Bols kan gode lide likør, især whiskylikør
          Den gamle kassemester
          Last edited by bols; 28-10-2007, 15:32.

Kommentar

Spiderhytte

Jae det kan jo liige slæve an.....

Hvis vejret bliver ligeså godt til træffet som det er på billederne så blir det f.g.m. godt!
            Det er jo et ualmindeligt dejligt område deroppe.

Jeg noterer mig med interesse at der i oplysningerne om hytten specielt er opgivet telefonnr til FR.SUND sygehus så vi kan ringe og høre hvordan det går med badetøflerne. Jeg troede ellers Anders var kommet hjem?

Glæder mig allerede til træffet!

Nold

Kommentar

Working...
            X