Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Gråstenturen

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Gråstenturen

Hejsa sønderjyder og i andre.

Nu er sommeren ved at komme tilbage til os og ferien er ved at være slut.
    Måske kan vi jo finde en dato efter sommerferien hvor vi kunne køre træffets tur sammen. De fleste er vel tilbage fra ferien og så kunne vi jo mødes hos Anni's og køre den planlagte tur og slutte af med en hotdog og kaffe hos Annis igen.

Bare kom med et par forslag mht. en dato.
    Vejret kan jo næsten ikke være fugtigere end til årets træf!

hilsen

Jappl (Jan)
    ============================
    Loud pipes save lives!

Hallo sønderjyder, er jeres kværn gået i stå???
    Loud pipes save lives!

Kommentar

Grænsetilfælde

Hej Jan!

Jeg er sgu bange for, at de er gået i vinterhi. Eller også har de bare sat sig godt til rette omkring kaffebordet, og så skal der mere end en ringridder til at lokke dem frem i lyset før foråret.

Moin
      Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Rolig nu

Hej Jan
        Jo du har ret, men efter træffet var jeg på Danmarks turne på "old faitfull"
        Det var den uge hvor Danmark druknede så jeg svor at næste gang den skulle ud måtte der ikke være en sky mellem Newcastel og Oslo.
        Men jeg håber stadig på en stabil uge eller to inden der er skrue tid igen.
        Vi bør jo nok ses lidt rundt i div områder det er jo meget hyggeligt at omgås og sparke lidt dæk.
        Vi ses hvis ikke før så siden.
        Ulrik

Kommentar

Så er det nu det sker

Efter at have studeret vejrudsigten meget indgående hele den sidste uge, så er den store beslutning truffet.
          Så imorgen søndag d. 16/9 starter fællesturen som var planlagt i forbindelse med træffet i Gråsten kl. 11:00 sharply fra Anni's kiosk i Sønderhav.
          Håber vi kan samle en flok til turen.

mange XS hilsener
          Preben

Kommentar

Hej Preben,

jeg har desværre først nu læst dit indslag, dog var jeg til speedbådskursus idag, så jeg kom ikke med. Jeg var hos Anni klokken 17.00 der var en enkelt XS, ellers så jeg ingen.
            Håber i havde en god tur.

Hilsen
            Jappl (Jan)
            Loud pipes save lives!

Kommentar

Working...
            X