Vigtigt. Forum er åbent for, at man kan læse alt, dog ikke dokumenter vedrørende klubben. Du skal være medlem af klubben, hvis du skal skrive på /oprette emner. Når du har fået medlemsnummer kan du oprette dig
her. Se forsiden mht. at melde dig ind. Link til indmeldelses information.
UMAGEmadness råber: IronButt2003
En tur ud i det blå . . .[!]
Lørdag den 30. august kl. 7:00
Mødested - "Kølholt" - Vejle
Kontakt: umage55@umage.dk
Hilsen S "Norifume" R