Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

xs træf gråsten

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

indkvartering

Som medarrangør vil jeg gerne indsparke at der er mulighed for indendørs inkvartering for den fantastiske sum af 50 kr samt egen rengøring.
    Det er en forglemmelse at det ikke er med i indbydelsen
    Vi ses Ulrik

Kommentar

xs træf

Ja ja; jeg ved godt at jeg har spurgt om det før, men" svaret" blev jeg nu ikke meget klogere af, så derfor:er vores træf åbent for alle eller er det kun for XS ejere? Er det nødvendigt med klubmedlemskab?( godt ja, men nødvendigt?)
      Gert.
      Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
      nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Hej Gert,

Jeg ved at der kommer en flok XSler syd fra grænsen, som ikke er medlem af denne dejlige klub. De har også deltaget i sidste års træf på denne mærkelige ø tæt på sverige . De er så selvfølgelig ikke med i generalforsamlingen, men drikker vores dejlige øl! Det kan vel tydes som svar, at man ikke nødvendigvis skal være medlem. (Selv om det er godt og billigt)

Hvad angår andre køretøjer kan og vil jeg ikke sige noget forkert, så det må vel en anden svare på.

Hilsen
        Jappl
        ============================
        Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

Vedr. logemøde

Hej Gert!

Ja, det er jo et spørgsmål, der dukker op med jævne mellemrum. Træffet er jo et XS650 træf i klubregi, og derfor principielt et træf for klubbens medlemmer og udenlandske gæster fra andre XS-klubber (hvoraf flere iøvrigt også er medlemmer af vores klub).

Naboer, venner, familie, nostalgikere, nysgerrige, tilfældige forbipasserende og andet godtfolk er selvfølgelig hjertelig velkomne til at runde pladsen for at se og få en mc-snak. Bare de parkerer på gæsteparkeringen udenfor, ligesom vi andre gør, når vi besøger træfpladsen med de der v-twins.

Så desværre er jeg bange for, at jeg må skuffe nogle, når jeg siger, at træffet således ikke er et egentligt offentligt arrangement. Udover formålet jfr. klubbens vedtægter, er det jo også et spørgsmål om planlægning og evt bevillinger. Men det er nu vist heller ikke så meget forskellig fra, hvad der gælder i andre klubber/foreninger.

Jeg vil kun opfordre alle medlemmer til give møde, og nye XS fans til at melde sig ind. Er der tale om dit første træf, så er det her et rigtigt godt sted at begynde. Det er hyggeligt, der bliver passet på alle, og det eneste du vil ærgre sig over, er sandsynligvis, at du ikke fik startet noget før, og derfor er gået glip af alle de foregående træf.

Vel mødt
          Peter...
          (bestyrelsesmedlem)
          Last edited by klentz; 18-04-2007, 10:24.
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

gæster

Hej Gert
            Det er jo ikke et krav man skal kører eller besidde xs, men bare have , jeg tror der står interesse for xs.
            Så har du en god ven eller 2 koster det 100 kr at blive medlem og de kan deltage uden problemer.
            Vi ses Ulrik

Kommentar

Working...
            X