Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2006

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træf 2006

Hej alle sammen-

Tak for et rigtigt fedt træf i år. Jeg syntes at det hele bare fungerede til alles tilfredstillelse. Det var dejligt at sidde og lytte til musikken. Vi glæder os til næste år. Håber at se jer alle igen, samt gamle medlemmer som ikke kunne komme og til nye medlemmer, glæd jer. Hilsen Robert og Jette, Brøndby.

[8D] Ja, jeg bliver også lige nødt til at komme med nogle roser: TAK til arrangørene af dette års træf. Underholdningen var til et rent UG, både de to musikanter som virkelig kunne få stemningen i top med godt guitarspil og fællessang og motorcykelvirtuosen der elegant viste os alle hvordan man får xs'ern til at køre baglæns uden der er monteret bakgear, og ikke at forglemme vores alle sammens KOK AMOK som i år viste at han også behersker kunsten til bygge et motorkøretøj som han helt fortjent fik en pris for. Og selvfølgelig TAK til alle jer hyggelige og glade mennesker som med jeres flotte maskiner havde fundet vej til Dianalund. Vi ses næste år.
    Og til jer nye medlemmer som ikke var med på træffet i år vil jeg sige: I skulle gøre jer selv den tjeneste, at sætte kryds i kalenderen den weekend der kommer til næste år hvor XS'er træf 2007 skal afholdes.
    God sommer til alle.
    Kenneth.
    [8D] [8D] []

Kommentar

Thanks for a very nice weekend, everything was perfect again.

Jacques, Albert and I just arrived back in Holland after a very nice weekend.
      Sunday after the "TRAEF" we visited beautiful Copenhagen, which was also very nice.
      Special thanks to Leif Poulsen and his family for offering us so much hospitality.

We are already thinking about the 2007 meeting.......

Jan

Kommentar

Jeg kan kun tilslutte mig Kenneth's roser til træffet.
        Med hensyn til ham med den bakkende motorcykel kan jeg fortælle at et videoklip som dokumenterer Kenneth's udsagn er på vej til webmaster, så det får vi forhåbentligt at se på hjemmesiden.
        Jeg vil gerne sige tak til alle for et hyggeligt træf, ja det føles næsten nærmere som en fætter og kusine fest, så der er kun en ting at sige, jeg glæder mig allerede til næste år.

Varme sommerhilsener

Preben [8D] [] []

Kommentar

Enig!
          Og så må vi bare håbe, at 'los tres amigos' snart er færdige med at sidde brandvagt ved bålpladsen,

så de kan begynde at køre til storskrald.

Ses
          Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

ÆV![]

Endnu et misset XS træf.[V] Efter indlæggene her var det mindst ligeså godt som de plejer....[!] Det er fandeme sidste gang jeg tar til de gamles guldbryllup i stedet for![]

Nold

Kommentar

quote:
              Originally posted by Nold

Det er fandeme sidste gang jeg tar til de gamles guldbryllup i stedet for![]

Nold

Føj for den lede..... Fik de virkelig dig før de blev gift [}]

Leif

Kommentar

Nej da! [:I] Jeg er et ønskebarn[:I] Ser jeg virkelig SÅ gammel ud?[xx(]
                Jeg syns du tar dig nogle friheder unge ven,[!] Bare fordi du blev genvalgt som webmaster skal du ikke tro du er noget![]

Nold

Kommentar

Working...
                X