Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Højeruplund Traktørsted, Stevns

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Højeruplund Traktørsted, Stevns

    Ifølge "Touring Nyt" starter Mc møderne Højeruplund Traktørsted på Stevns igen den 20-4-2003. Er der nogle friske XS kørere der har mod på dette hvis vejret arter sig.[]

  • #2
    Hejsa! Skulle der være nogle friske XS kørere der har lyst til at se eller købe klubbens flotte skuldermærke, vil kassereren være at finde på Højeruplund Traktørsted på Stevns i tidsrummet ca 12.00 -13.30 []

    Kommentar


    • #3
      Hver dag [?][?][?][?][?][?] []

      Leif [2630]

      Kommentar


      • #4
        Nok ikke hver dag, men sikkert hver 3. søndag i måneden, hvis vejret vil. Det er et fortrinligt sted at mødes og diverse fornødenheder er til rimelige priser. [] Der skal bare nogle flere XS'ere frem på banen.

        Kommentar


        • #5
          Søndag den 18. maj er tredie søndag i måneden. Jeg vil igen være på Stevns ved middagstid hvis vejret arter sig. Er det ikke muligt at lokke flere XS'ere på en lille søndagstur [] Vi skal jo have vist modellerne frem.

          Kommentar


          • #6
            Vi satser på at være med []
            hilsen Brownie

            Kommentar


            • #7
              Hejsa
              I dag var vi 3 XS kørere, så der er nogen der får luftet deres XS 650'er. Anita og John fra Næstved, samt undertegnede havde lagt turen forbi Stevns. Vejret var flot dernede, men det blev til en større byge på vej hjem []
              Niels Bols

              Kommentar

              Working...
              X