Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Åbent hus 5-6. April 2003

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Åbent hus 5-6. April 2003

    Hej,er der nogen der skal til åbent hus hos Ringsted-Motor i weekenden 5-6 april?

  • #2
    Hvis vejret er til det, skulle Per så ikk' ha' lov til at gi' en kop kaffe?

    Kommentar


    • #3
      Jeg afventer også lige vejrsituationen og for den sags skyld konens øvrige planer for week-enden [8D]

      Jeg kan ikke forestille mig andet end at Per giver en gratis pølse til klubbens medlemmer[}] / Leif [2630]

      Kommentar


      • #4
        Jeg kommer ikke da jeg skal skrue hele weekenden [^] så vi kan blive færdige - men så bliver det også godt [] Leif du må godt få min pølse []
        Hilsen Brownie

        Kommentar


        • #5
          Jeg har besluttet at jeg med 99% sikkerhed kører til Ringsted lørdag formiddag, idet jeg kombinerer det med at min søn skal spille fodbold i Viby ca. kl. 13.00.
          Hvis det er dårligt vejr kommer jeg blot i bil [xx(]

          Leif [2630]

          Kommentar


          • #6
            Jeg kommer først søndag.

            Kommentar

            Working...
            X