Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Baglygte ?

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Baglygte ?

Hej er der nogen der kan give mig et link hvor jeg kan se den baglygte der passer på min mc, jeg har måske fundet en original i stedet for den jeg kører med nu. Jeg kører på en 83ér alm. model.

Frank T

Prøv at kigge på disse. Jeg er ikke klar over hvor store forskelle der evt. var til de forskellige markeder.Se under Catalog.

http://home.wanadoo.nl/yam650/

Mvh
    Michael

Kommentar

Hej Frank!

Når vi snakker den 'almindelige' model, så blev det 'knortede' baglygteglas, som havde fulgt modellerne siden XS1 (der er dog nogle lokale forskelle, idet nogle modeller blev leveret med et rundt baglygteglas), fra og med årgang 1980 (og indtil produktionsstop) afløst af en firkantet baglygte, med en rektangulær glasform og en ny forkromet baglygteholder, ligesom blinklysene nu sidder fast på baglygteholderen. Det sidste officielle modelår er vel iøvrigt 1981, da der ikke herefter sker nogen som helst forandring. Produktionen stopper i 81 eller 82, så det er restlageret herfra, der sælges fra hylderne også i 83 og 84.

(Hvorfor er det nu lige, at baglygter sorterer under 'ture og udflugter'?)

Mvh Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Det er fordi jeg sådan glæder mig til at komme på nogen ture og udflugter og vise min baglygte frem.
        Nej sorry jeg tror det er forårs kulleren der har fået tag i mig, jeg lover fra nu af at være mere opmærksom på hvor jeg smider mine spørgsmål.

Og til Michael tak for linket, glimrende side.

Frank T

Kommentar

hej Frank
          Du kan få et i Tyskland
          www.xs650shop.de
          pris 21 euro.
          Venligst Ulrik

Kommentar

Working...
          X