Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2018

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Træf 2018

    Årets anden højtid – julen – står for døren og derefter kan vi begynde os at glæde os til den første højtid i 2018 – xs 650 træf – det bliver i 2018 det skønne Midtsjællandske der kommer til at lægge hus og asfalt til begivenheden SpejdNiløse er navnet. Der er grund til at begynde at glæde sig nu , vi håber at se rigtig mange i weekenden 29/6 – 1/7 2018

    Rigtig god jul til alle. Mange hilsner fra træfgruppen


    http://antvorskovdivision.dk/spejd-niloese
    Last edited by Claus Stenlille; 09-12-2017, 17:10.

  • #2
    Julegave.

    Oprindeligt indsendt af Claus Stenlille Se indlæg
    Årets anden højtid – julen – står for døren og derefter kan vi begynde os at glæde os til den første højtid i 2018 – xs 650 træf – det bliver i 2018 det skønne Midtsjællandske der kommer til at lægge hus og asfalt til begivenheden SpejdNiløse er navnet. Der er grund til at begynde at glæde sig nu , vi håber at se rigtig mange i weekenden 29/6 – 1/7 2018

    Rigtig god jul til alle fra træfgruppen


    http://antvorskovdivision.dk/spejd-niloese
    Det lyder rigtig godt. Jeg har allerede slået kryds i kalenderen. Og glæder mig.
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

    Kommentar


    • #3
      Træfvejr 2018

      Oprindeligt indsendt af gert Se indlæg
      Det lyder rigtig godt. Jeg har allerede slået kryds i kalenderen. Og glæder mig.
      Kan man allerede nu bestille regnvejr til den pågældende weekend. Det er jo så sjældent det regner til vores træf.
      M.v.h. Bjarne, Taulov.

      Kommentar


      • #4
        Hej Alle.

        Træffet nærmer sig, og der er masser af gode grunde til at tilmelde sig, bla. Lindas fantastiske mad. Menuen for i år er frigivet og vedhæftet her. God Pinse til alle

        Med venlige hilsner fra træfgruppen 2018
        Tilføjede filer

        Kommentar


        • #5
          Oprindeligt indsendt af Bjarnesen Se indlæg
          Træfvejr 2018



          Kan man allerede nu bestille regnvejr til den pågældende weekend. Det er jo så sjældent det regner til vores træf.
          M.v.h. Bjarne, Taulov.
          Ha ha ha ha Bjarne

          Kommentar


          • #6
            Hej alle jer XS-ere fra Jylland/Fyn. Er der nogen der passerer Lillebælt (den nye bro - da den gamle er lukket) om fredagen sådan omkring 14.00.
            Så kunne vi evt. følges ad i "moderat" tempo hen over Fyn og videre til træffet. Har hørt at Gert og Langeskovbanden er tidligere på færde.
            M.v.h. Bjarne, Taulov.

            Kommentar


            • #7
              Det kunne godt passe nogenlunde for mit vedkommende :-)
              Mvh. Preben

              Kommentar


              • #8
                Hej Alle!
                I forbindelse med fællesturen, er der indlagt en pause hos Ringsted Motor, vi vil sørge for noget godt til ganen, og det er muligt at booke en tur i kælderen, hvor der er masser af brugte XS reservedele, vi har også en del brugte reservedelsbøger og manualer til salg
                Vi ser frem til et godt træf, samt en god MC tur J
                Med venlig biker hilsen
                Jill & Per

                Kommentar


                • #9
                  Jeg er på p pladsen ved Burger king på Jyllandsvej i Fredericia kl 14. Så må vi se om der kommer andre...Vanen tro er der kaffe og brunsviger på Vibevej 11 i Langeskov :-) Vi letter kl 16 med retning mod Sjælland.
                  Last edited by gert; 19-06-2018, 21:22.
                  Gert.
                  Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
                  nogen skal jo gøre det....

                  Kommentar


                  • #10
                    Hej. I forlængelse af Gerts indlæg er der den rettelse, at Burger King ligger på Snoghøj Landevej og ikke Jyllandsvej.

                    Bjarne.

                    Kommentar


                    • #11
                      Det er rigtigt set, Bjarne. Jeg skylder en kvajebajer for min manglende geografi kunnen...Altså Burger king ved Snoghøj landevej/ Snaremosevej.
                      Så burde det vel være på plads.
                      Gert.
                      Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
                      nogen skal jo gøre det....

                      Kommentar


                      • #12
                        Hej Alle.
                        Fællesturen finpudses, skal vi forbi Knud Lavards kapel eller Hilda Heick´s fødehjem ?????? al mulig grund til at melde sig til træffet.
                        Mvh. Træfgruppen

                        Kommentar


                        • #13
                          Tak til arrangørerne, deltagerne, køkkenpersonalet og vejrguderne som alle bidrog til en hyggelig og fornøjelig weekend i Niløse.
                          Last edited by klentz; 01-07-2018, 19:27.
                          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

                          'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

                          Kommentar


                          • #14
                            Mange tak til arrangørerne, deltagerne, køkkenpersonalet fra de tysks.

                            Kommentar


                            • #15
                              Hej Alle, hvis der skulle være brug for at trække væk fra varmen er der lidt billeder fra træffet at se på her: https://www.flickr.com/photos/clausf...57693248092270

                              Til dem, der af god grund, føler sig snydt for at komme forbi Hilda Heick´s fødehjem, har jeg lige været forbi for at fotografere, jeg skulle hilse. Billedet indsat

                              God varme derude, mvh. Claus
                              Last edited by Claus Stenlille; 15-07-2018, 14:10.

                              Kommentar

                              Working...
                              X