Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fællestur til XS650-træf fra Fyn

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fællestur til XS650-træf fra Fyn

Hejsa Fyn!

Er der nogen fynboer der skal med til træf i år? og er der planlagt mødested på Fyn? eller mødes vi bare med "Djævleøen" ude ved Caroline?

Henning.
    Vissenbjerg.

Mødested for træf for fynboer.

Oprindeligt indsendt af Heskha Se indlæg
    Hejsa Fyn!

Er der nogen fynboer der skal med til træf i år? og er der planlagt mødested på Fyn? eller mødes vi bare med "Djævleøen" ude ved Caroline?

Henning.
    Vissenbjerg.
    Som jyde tæt på Fyn agter jeg at køre til Karoline og følges med sjæææælææænderne til Brædstrup. Hilsen Bjarne fra Taulov. I år må jeg nøjes med halvt så mange kubik som sidste år. Da måtte jeg i skammekrogen.

Kommentar

Opsamlingsheat Fyn

Oprindeligt indsendt af Heskha Se indlæg
      Hejsa Fyn!

Henning.
      Vissenbjerg.
      Jeg ved ikke helt hvor mange fynboer vi bliver. Der er jo selvfølgelig 'gammelmandsbanden' fra Langeskov. Der har dog været lidt stille fra den kant i lang tid, så de er nok blevet pensioneret, fået chip i skoen og kører trike. Så hvem ved om de kan få ledsaget udgang.

Men jeg kommer da (insh'Allah). Ved endnu ikke hvor og hvornår jeg støder til, men forhåbentlig når jeg konvojen senest ved Karoline.
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Okay, så ses vi i Middelfart.

Henning.

Kommentar

Opsamlingsheat Fyn

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
          Jeg ved ikke helt hvor mange fynboer vi bliver. Der er jo selvfølgelig 'gammelmandsbanden' fra Langeskov. Der har dog været lidt stille fra den kant i lang tid, så de er nok blevet pensioneret, fået chip i skoen og kører trike. Så hvem ved om de kan få ledsaget udgang.

Men jeg kommer da (insh'Allah). Ved endnu ikke hvor og hvornår jeg støder til, men forhåbentlig når jeg konvojen senest ved Karoline.
          Hallo hallo..

"Gammelmandsbanden" lever endnu.. Trekløveret forventer at køre fra Langeskov ca. kl. 12.30, så vi håber at støde til
          jer andre ved Karolinelund.

Hvis nogen fra Djævleøen læser dette indlæg vil jeg nok anbefale at I tager motorvejen syd om Odense fra Langeskov og
          til Odense V p.g.a. Tinderbox-festival ved Tusindårsskoven i Odense. Det giver sikkert trafikkaos på den gamle ringvej.

Ses i det jydske i morgen.

De forventningsFULDE
          Last edited by ib; 25-06-2015, 20:53.

Kommentar

Working...
          X