Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fælleskørsel til træffet.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fælleskørsel til træffet.

Ganske som vi plejer, vil vi gerne lave en slags fælleskørsel til træffet i år.

Vi plejer jo at mødes på Karoline cafeteriet på Brovejen i Middelfart og det synes jeg også bare vi gør i år. Derfra går turen af landevejen til Bjarne i Langeskov hvor der vil være kaffe og lækker brunsviger.
    Når vi har fyldt depoterne op, fortsætter vi til Korsør, hvor vi går mod Sjællands Odde og igen uden at bruge motorvejen.
    Tidspunkter:
    Vi kører fra Middelfart kl 12. Rammer Langeskov ved 13 tiden og satser på at Ramme Sjællands Odde ca. kl 16....
    Det er kun afgangen fra Middelfart der ligger helt fast, så mød op der lidt i god tid.

Lyder det som en plan?????
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Træf

Er det fredag eller lørdag vi mødes til fælleskørsel.

Hilsen: Jønne

Kommentar

Fælleskørsel..

Jønne, det er fredag vi kører.
      Gert.

Kommentar

Træf

Go plan Gert Vi ses ved Karoline, jeg glæder mig til at se gode venner

Kommentar

Fælleskørsel

Hej Gert (arrangør og leader) Jeg tilslutter mig tidsplanen, hvis og såfremt jeg kan holde fri den fredag. Og så lige samme opsang som Johng kom med for nogle dage siden. SE SÅ AT FÅ JER TILMELDT - HVIS I VIL MED TIL TRÆFFET. Af hensyn til arrangørernes planlægning af indkøb m.v. M.v.h. Bjarne.

Kommentar

Få fri?

Bjarne: har du ikke for længst gjort din arbejdsgiver klart at den dag har du alti´alti´fri?
            Ellers er det godt nok på tide da....
            Gert.

Kommentar

Fælleskørsel

Hej Gert. Beklager mit sene svar. Jeg har fået ny chef, men håber at han har samme mening som den gamle chef. Altså kommer jeg til Karoline kl. 12.00. Kan se, at 36 har forhånds tilmeldt sig. Vi skal gerne have deltagerantallet længere op. Så ALLE XS 650 plus tilhængere - plus SR 500 - meld Jer på banen. Mon ikke træfarrangørerne er overbærende m.h.t. tilmelding senest grundlovsdag? M.v.h. Bjarne.

Kommentar

Kaffe og kage....

Bjarne har lovet at der vil være kaffe og brunsviger nok til at vores venner fra det Sønderjyske også kan få, så derfor: hvis i der kommer med færgen har lyst, så læg vejen forbi Vibevej 11 i Langeskov. Så følges vi derfra.
                Kan det ikke lade sig gøre, så holder vi øje efter jer ved den samkørselsplads.
                Der vil vi være sådan cirka kl. 14:15....

Ses vi? Det håber jeg...
                Glæder vi os? Det ved jeg..
                Gert.

Kommentar

Working...
                X