Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Køretur med de skøre...

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Køretur med de skøre...

Jeg ved godt at det her måske bliver svært, men vi SKAL altså ud og køre en tur sammen.
    Og svært? Jo, for det er vanskeligt at finde en dato der kan passe så mange som muligt (og vejret måtte jo også gerne være med os den dag), men nu prøver vi alligevel:
    Mandag d. 21-4 (jeg ved godt det er påske) prøver vi at køre fællestur fra Karoline cafeteriet i Middelfart. Vi forestiller os at vi kører derfra kl. 10:30, så mød op lidt før så vi kan nå at stikke på næven først...

Er i friske, så skal jeg nok sørge for en smuk tur i et fornuftigt tempo....Og der er altså rig mulighed for at proviantere i det her område, så det skal ikke holde jer tilbage :-)
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Køretur i påsken

Det kunne da være hyggeligt, men jeg er ret sikker på jeg ikke kan få "lov"

Min køredag i påsken bliver MC Karavanen fra Horsens til Esbjerg skærtorsdag.

Kan det passe at ingen xs'er skal med her

Kommentar

Køretur

Det er jeg da ked af at høre Christian, men "mutter" skal adlydes?
      Og jeg kan ikke tale for andre, men skærtorsdag har jeg fravalgt Esbjerg til fordel for Egeskov, hvor der er gratis adgang for dem der kommer på mc.
      Esbjerg turen foregår mest på motorvej, og det er lidt trist, synes jeg..
      Gert.

Kommentar

køretur med de s....

Hej Gert. Jeg må godt deltage 2. påskedag. Skærtorsdag skal jeg til 2 af børnebørnenes fødselsdage. Bjarne, Taulov.

Kommentar

køretur i Påsken

Hej Gert
          Jeg er frisk på en tur til Egeskov skærtorsdag, kunne vi evt. mødes ved Karoline?
          Mvh Sten

Kommentar

skærtorsdag

Sten: Jeg følges med en blandet flok mc kørere på alle mulige cykler, men du skal være noget så hjertelig velkommen....
            Vi mødes ved Skovgrillen i Middelfart klokken ca. 09:45 og kører mod Egeskov af snedige veje. Hjemturen er fri og for egen "regning" :-)
            Jeg kigger efter dig...
            Gert.

Kommentar

Køretur i morgen...

Vil lige gøre opmærksom på at vi prøver at gennemføre vores lille "fællestur"...
              Har du lyst til at være med, så mød op så vi kan se om der er fremtid i at arrangere de her små køreture...
              Gert.

Kommentar

Fælles tur

Hej Gert

Jeg når desværre ikke at komme med, da jeg ikke er færdig med at hegne, gearkassen på traktoren røg sig en tur, så det satte mig lige 3 timer bagud, men den er fikset nu he he.

God tur og god påske herfra

Kommentar

Working...
                X