Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Kaffemøde d. 9/3.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Kaffemøde d. 9/3.

Vil lige gøre opmærksom på at det er nu på søndag at vi mødes på Karoline cafeteriet i Middelfart til et par timers samvær.
    Vi mødes jo kl 13 og jeg ved, af erfaring, at der er mulighed for at spise dagens middag, der om søndagen består af flæskesteg med "das ganze molevitten"...

Er man ikke lige til det store måltid, så får vi bare kaffe og forhåbentlig nogen gode historier om vinterens skrueri og hvad vi nu ellers finder på.

Mød talstærkt op og lad os få en god dag...
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Karoline/kaffemøde

Hej Gert - jeg kommer. Håber at også andre fra klubben kommer til dette "uhøjtidelige" møde. Vi ses. Bjarne.

Kommentar

kaffemøde

Hejsa, jeg kommer også. Håber jeg kan få sparket liv i den gamle ganger, vejret skulle jo blive fint, vi ses.
      Mvh Sten

Kommentar

i må hygge jer jeg bliver hjemme her i det høje nord denne gang , hænger lidt i bremserne fra en 40 års fødselsdag i afters/nat

Kommentar

Kaffemøde d. 9/3.

Det er helt ok, Kudsk...
          Jeg vil gerne sige tak til de fremmødte til dagens arrangement. Det var en dejlig dag fyldt med mad, is, kaffe og XS vellyd. Og vejret? Jamen, 14 graders varme og høj sol...
          Bjarne og Gert har åbenbart forbindelserne i orden :-)
          Gert.
          Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
          nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Kaffemøde på Karoline

Vejrmeldingen for søndag d.30/3 er fantastisk. Skal vi mødes på Karoline ved Middelfart ca. 13,00 Det var jo rigtig hyggeligt d.9/3. Måske det kan blive en tradition.

Hilsen: Jønne fra Aabenraa
            Last edited by xs2; 28-03-2014, 17:18.

Kommentar

Working...
            X