Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

XS ambassadører søges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• XS ambassadører søges

Hej Alle gæve XS'ere

Rigtig godt nytår og jeg håber alle er klar til 2014, hvor et fælles nytårsforsæt klart må være at lufte XS'eren lidt mere.

I den forbindelse har bestyrelsen og træf arrangørerne, fremtryllet et nyt tiltag der går ud på at finde nogle friske ambassadører fra klubben, hvor den enkelte, laver en mindre fælles tur på motorcykel, i sit nærområdet, og inviterer de nærmeste.

Du får vind i håret, lækker lyd i ørene, og du får mulighed for at lære nogen nye XS kørere at kende.

Preben kassere og undertegnet vil være behjælpelig, med mail adresser og mobil nr. til brug for SMS beskeder, jeg vil meget gerne høre hvem der tør tage udfordringen op, og gerne inde januar slutter!

De bedste XS hilsner

Papa
    Per Jacobsen
    Roskildevej 236
    4100 Ringsted
    Tlf. 4089 7019
    Tilføjede filer

Jeg kan tilslutte mig det gode initiativ, og håber at der er mange der vil melde sig som ambassadører, så vi kan få lidt mere gang i XSérne ude i lokalområderne, og det kunne måske også være med til at vi kunne lokke nogle flere nye ansigter med til klubbens hyggelige træf.

Kommentar

Glæder mig til at se "gamle" kendte ansigter, kunne være fedt at se nogle nye

F. eks nogle der kører på: http://www.bikeexif.com/top-5-yamaha-xs650

Citat "en mindre fælles tur på motorcykel" Nogle der vil med ind og åbne bakken 27/3 2014????

Kommentar

Små fællesture..

Vil lige høre om der er blevet budt ind med ture i diverse lokalområder.

Det her kunne være en rigtig god chance for at mødes med dem vi kender i forvejen og forhåbentlig også nye ansigter...
        Kom ud af busken...Der skal faktisk ikke særlig meget til for lige at arrangere en køretur..
        Alle kender vel et fornuftigt ishus eller en god grillbar i deres lokalområde og vupti: så var målet for en tur der jo..
        Brug gerne hjemmesiden her til at slå lidt på tromme for din gode ide...
        Gert.
        Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
        nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Ambassadør Bjarne og Gert...

I lighed med sidste år vil vi (Bjarne fra Langeskov og mig selv, sagde hunden) gerne indbyde til et uforpligtende møde på Karoline cafeteriet på Brovejen i Middelfart.

Datoen har vi bestemt os til skal være søndag d.9 marts og tidspunktet har vi også bestemt, nemlig kl. 13:00. På den måde kan man selv bestemme om man vil spise varm mad derovre eller "bare" er til kaffe.
          Derudover vil vi to gamle ikke bestemme noget. Resten er op til dem der nu møder op...

Vi har dog allerede et par emner der gerne må blive drøftet, nemlig at vi gerne vil lave mindst en fællestur inden vores træf og så er der også lige lidt om selve turen til træffet. Vi skal vel køre i flok til Sjællands Odde, ikke?

Og ja: vi ved godt at det, den dag, måske er for tidligt at køre på mc, men så snupper vi bare bilen.

Vi håber på at i gider møde op til et par timers fornøjeligt samvær og forhåbentlig en masse snak om løst og fast...

Ses vi på Fynsland? Det håber vi...
          Gert.
          Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
          nogen skal jo gøre det....

Kommentar

efter to års abstinens...

... trænger jeg virkelig til at lufte svinet og få en snak med jer. Jeg må nok indrømme, at jeg savner jer alle lidt...

Desværre er min tidsplan hård presset, men håber på em lille lokal fællestur.

Hilsen
            Jappl
            ============================
            Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

Working...
            X