Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Dagen derpå

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Dagen derpå

Så er endnu et vel tilrettelagt og vel afviklet træf løbet af stabelen. Tak til arrangører og værter. Stedet og faciliteterne var i top klasse, kokken med familie sørgede for at lækkerierne stod klar dagen igennem og fællesturen var helt super.

Det var den faste kerne samt et par nye ansigter, der sørgede for hyggen og den sædvanlige gode stemning hele weekenden.

Til dem der holdt sig hjemme pga. vejrudsigten er der kun at sige: Fra fællestures start og til jeg var hjemme var alt tørt og godt.

Tak til alle der fik sparket yammien i gang og mødte op

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Træf 2013

Også herfra skal der lyde en tak til den vestjyske fraktion, for atter at have banket et godt træf ned.
    Tak til gamle som nye venner for hyggeligt selskab..Så vidt jeg husker :-)

Og så var der noget mumleri om træf på Sjælland i 2014...Nogen der har mod på opgaven?
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Kommentar

træf 2024

Hermed også en tak for sidst. Godt sted, gode værter og god mad. God musik?. Ved det ikke da jeg kørte hjem lørdag aften da jeg skulle på ferie søndag. Ps. Har i andre også fået mange mygge stik?. Mange hilsener Bjarne, Taulov.

Kommentar

træf 2013

Selvfølgelig 2013. De små taster på mobilen.

Kommentar

Yes, dejligt træf,dejligt sted fine faciliteter, mad, tur og ikke mindste dejlige mennesker
          Her er lidt billeder: http://www.flickr.com/photos/clausfo...7634593055891/

Kommentar

Hjælp til stakkels Papa...

Er der dog ikke en godhjertet sjæl der kan hjælpe den stakkels motorcykel forhandler fra Ringsted med at finde hoved og hale i betjenings udstyret på sådan en fin XS?

Meget fine billeder Claus...Men andet ville da også have undret mig :-)
            Og sjov ide med tekst på...
            Last edited by gert; 12-07-2013, 9:39.
            Gert.
            Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
            nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Ja tak en del af billederne er Betty´s fortjeneste

Kommentar

Hej alle XS´ere

I ser sku ud til at have hygget jer på træffet (kunne desværre ikke i år), og jeg så kun et par dråber på kameraet.
                Meget fine billeder du har taget Claus, men er der en årsag til de er lidt sløret lørdag aften he he, spøg til side, håber i alle har haft et fantastisk træf.

Håber at jeg for tid næste år, ha en god sommer

P.s Papa kan da låne haynes af mig så han kan finde gassen

XS hilsen fra fyn Henrik

Kommentar

Working...
                X