Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Samkørsel til træf 2013

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Samkørsel til træf 2013

Forslag til mødested: Karoline Cafeteria, Brovejen i Middelfart, med afgang kl. 1330. Via Gl . Lillebæltsbro, Kolding Landevej, Egtved, Billund, Grinsted, Sdr. Omme, Skjern. Køretid små 2 timer.

Opråb: til dem der endnu ikke har besluttet sig for at deltage i træffet og aldrig har deltaget før. Det er meget, meget hyggeligt. For alle aldersgrupper. Ingen "slå på tæven". Erfaringsudvekslinger. God mad, og så videre. Meld Jer til - og støt op om arrangementet for arrangørernes skyld og for klubbens skyld. M.v.h. Bjarne.

Træf 2013

God ide med noget fælleskørsel til træffet. Det plejer jo at være et hit i sig selv..
    Personlig ville jeg gerne melde helt klart ud m.h.t. deltagelse, men er usikker på hvor jeg er henne, sådan rent jobmæssigt, men hvis det på nogen måde er muligt, så deltager jeg gerne i fælleskørsel til træffet.

Og så vil jeg i øvrigt gerne bakke Bjarne op her: Hvis der sidder nogen og tænker: "Hvad mon det der træf er for noget", så mød op og få en god oplevelse blandt voksne mennesker...
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Working...
    X