Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fortræning til fællestur :-)

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fortræning til fællestur :-)

Søndag den 2/6 kl 13 kører vi en tur fra Karoline cafeteriet på Brovejen i Middelfart.
    Turen vil, efter stærkt pres, ligne fællesturen fra 2012 til forveksling. Altså noget med en masse mindre veje, lidt snedige sving på Danmarks eneste ægte serpentinervej, et pitstop ved en af Danmarks smukkeste fjorde og så er det planen at vi snupper noget kaffe eller fast føde på tilbagevejen inden vi skilles.

Lyder det som om det var noget for dig? Jamen, så mød op med benzin i tanken..

Turen vil også blive kørt i gråvejr. Kun decideret regnvejr kan aflyse...
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Fællestur 020613

Hej Gert og alle andre XS venner. Jeg kan ikke vise vej i år da jeg desværre skal på arbejde. Håber at du kan huske turen og svingene Gert. God tur og på gensyn til årets træf. Kan se at ikke ret mange har forhåndstilmeldt sig - kom nu ud af starthullerne - lige som jeg har gjort for 20 min. siden - da hustruen ordnede betalingen til træffet. Hilsen Bjarne.

Kommentar

Forhåndstilmelding 2013

Hmmm....Jeg må sige at jeg er enig med Bjarne her. Hvis ikke arrangørerne sidder og putter med tallene, ser det ud til at blive et ganske lille bitte træf?

Husk nu at det gør det meget lettere at planlægge alting, når man (sådan cirka) ved hvor mange der kommer...

Især er det vigtigt for kokken at vide hvad der skal indkøbes...Ikke fordi maden betyder noget til XS træffet...Næh, overhovedet ikke :-)
      Gert.

Kommentar

Fortræning..

Lige en lille reminder: Husk det er på søndag d.2/6 vi kører en fællestur med start fra Karoline cafeteriet i Middelfart.

Vejrudsigten ser mægtig fornuftig ud, så mød op og lad os sprede noget XS vellyd..
        Gert.

Kommentar

Jamen så ses vi

Hej Gert & Co

Vi ses imorgen, jeg har endelig fået gjordt den gamle klar (ikke pudset)
          Så jeg og en ven med en nyere kværn kommer, vi følges med de andre fynboer.

Vi ses XS hilsen

Henrik

Kommentar

Working...
          X