Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Kaffemøde før sæsonstart

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Kaffemøde før sæsonstart

Vi er et par stykker der synes at det kunne være hyggeligt at mødes her i den "mc løse" sæson og nu har vi, efter megen planlægning, endelig fundet en dato...

Så derfor: mød op på Karoline cafeteriaet i Middelfart søndag d. 10-2 2013 kl. 13:00 hvis du har lyst til at mødes med andre XS fæller og lad os bruge et par timer på at lære hinanden lidt nærmere at kende, at finde ud af om der er basis for en eller flere fællesture inden vi, forhåbentlig, skal følges til årets træf, udveksle gode og mindre gode erfaringer med vores klassiske cykler, dele løgnehistorier ud og ellers bare få noget kaffe eller hvad vi nu kan finde på...

Ses vi derovre???????

Evt. spørgsmål besvares efter bedste evne af:

Gert: 23412403

Bjarne: 52757845

Skulle der være nogen der har mod på at komme på mc, vil det jo sikkert udløse respekt...
    Vi andre må så nøjes med bilen...Det er noget med forsikringen på mc, i ved..Det er vist først d. 1-3 vi må køre?

http://www.rest-karoline.dk/
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Øv, skidt dato,er på ski i Schweiz i den uge så jeg må melde pas. Jeg ønsker jer alle et godt møde.

Vh Christian

(han der lige har fået nylakeret sin XS'er)

Kommentar

Oprindeligt indsendt af gert Se indlæg
      Vi er et par stykker der synes at det kunne være hyggeligt at mødes her i den "mc løse" sæson og nu har vi, efter megen planlægning, endelig fundet en dato...

Så derfor: mød op på Karoline cafeteriaet i Middelfart søndag d. 10-2 2013 kl. 13:00 hvis du har lyst til at mødes med andre XS fæller og lad os bruge et par timer på at lære hinanden lidt nærmere at kende, at finde ud af om der er basis for en eller flere fællesture inden vi, forhåbentlig, skal følges til årets træf, udveksle gode og mindre gode erfaringer med vores klassiske cykler, dele løgnehistorier ud og ellers bare få noget kaffe eller hvad vi nu kan finde på...

Ses vi derovre???????

Evt. spørgsmål besvares efter bedste evne af:

Gert: 23412403

Bjarne: 52757845

Skulle der være nogen der har mod på at komme på mc, vil det jo sikkert udløse respekt...
      Vi andre må så nøjes med bilen...Det er noget med forsikringen på mc, i ved..Det er vist først d. 1-3 vi må køre?

http://www.rest-karoline.dk/

Fint initiativ, MEN mange tager på vinterferie i denne weekend.

Kommentar

Vinterferie...

Du har helt ret Poul, men vi håber på at det ikke er ALLE der skal udenlands. Og uanset hvilken dato vi havde valgt, så vil der altid være nogen der ikke kan lege..

Nu prøver vi det her, og så ser vi. Vi laver, som skrevet står, en eller to fællesture når først sæsonen går i gang...Der plejer vi godt at kunne samle en pæn flok XS entusiaster..

Ved nærmere gennemgang af den indre "husker" kommer jeg til at iøvrigt tænke på at den syd og vestjyske fraktion dog har glimret ved sit fravær ved disse udmærkede køreture...Hvad kan det mon skyldes?

Er de nye, store, kraftige, mangecylindrede maskiner der trækker mere end de gamle brystsvage og rystende "pladevibratorer" der helst skal sparkes i gang?

Arhh, nej det kan jeg ikke tro.....
        Gert.

Kommentar

Kaffe og kage?

Lige en lille reminder: husk at det er på søndag d. 10/2 at vi holder et lille uformelt møde på Karoline i Middelfart.

Hvis der er nogen derude, der ikke har været med på træf eller ikke kender nogen af vi andre XS tosser, så se dette som en opfordring til at komme ud af busken og mødes med ligesindede...

Kom frisk og lad os få et par hyggelige timer sammen.
          Gert.

Kommentar

ses

I skal nok regne med at se mig
            Høje parader og lav profil
            Ulrik

Kommentar

Sorry, but I have the flu and will stay in bed

Kommentar

Jeg ser frem til kaffemødet imorgen, jeg har en del kædespray til overs, så der er kædespray til alle.
                Vi ses Mvh John G

Kommentar

Hyggedag

Hej Gutter og Gutinder

Jeg er lige kravlet ud af køjen efter en omgang snotnæse, så jeg regner stærkt med at vi ses i morgen.

Mvh. Henrik

Ps. jeg er bange for at få tilbagefald, så jeg tage sku nok den runstne Toyota

Kommentar

Henrik er en snotnæse..

Godt at høre at du rejser dig fra sygelejet for at mødes med dine legekammerater, Henrik.

Håber vi FÅR et par gode timer sammen, sagde ham der er ved at hoste lungerne op gennem munden...

Nå: tilbage med æ hår, så er vi kjår´...
                    Gert.

Kommentar

Uden for sæsonen

Vi var så alligevel, ferie, snotguirlanter og alt mulig andet til trods, en 14-16 mand fra Fyn og Jylland (og en enkelt thybo) der mødtes til et par timers afslappet meningsudveksling omkring den hjemlige politiske situation, situationen i EU , verdenssituationen samt igangværende og fremtidige projekter og den kommende sæsons ture ud i det blå. Og Karolines flæskesteg står stadig til troende.

Peter...
                      Last edited by klentz; 10-02-2013, 16:26.
                      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

udflugter

Tak for et par hyggelige timer, og kæde spray.

Vi talte om at køre samlet til et en dages arr. i Odense, for årg 60 og 70 cykler. 10 maj
                        http://www.123hjemmeside.dk/stegemejer-mc/

Arrangør er nedenstående

http://www.tonupdenmark.com/forum/default.asp
                        Her er stof til mange timer.

Ligeledes er der et arr. 10 km syd for grænsen omkring 1 maj hvor den Tyske xs klub plejer at møde talstærkt op, jeg er ved at finde data så kommer de her i forum.

Høje parader og lav profil.
                        Ulrik

Kommentar

Kaffe og flæskesteg?????

Tak for i dag til alle jer der gad lette rø... og komme til Fyn for at hygge lidt med ligesindede.

Det er den slags fremmøde der gør det værd at arrangere noget.....
                          Gert.

Kommentar

Kaffemøde på Fyn

Tak for en hyggelig søndag med gode venner,det var et godt initiativ Gert

Kommentar

Æres den der....

Tak for de pæne ord, men jeg kan allerhøjst rage halvdelen af æren til mig...

Uden min gode makker Bjarne i Langeskov kunne de her tiltag ikke lade sig gøre.
                              Han svinger pisken over de andre Fynboere og sørger for at de får kigget lidt på vores hjemmeside.....Ikke sandt Ib?

Men husk allerede nu at sætte kryds i kalenderen den 2 juni...For den dag bliver det godt vejr..Og når det er godt vejr, så kører vi fællestur med udgangspunkt i Karoline....

Nærmere detaljer kommer senere...
                              Gert.

Kommentar

Working...
                              X