Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

RETRO 2004

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• RETRO 2004

Hej til alle.
    Først tak til alle Jer der i den forgangne weekend har gjort det hele meget sjovere at køre XSér. I er et dejligt folkefærd [8D]. Uanset hvem man talte med var alle ultra flinke og rare. Alle jer der ikke deltog er virkelig gået glip af en spændende weekend. Alt lige fra Hesteviskeren fra Ringsted på Pruhestejagt til Niels´s utroligt godt valgte rute i det Kronjyske med et holdt med udsigt over Mariager Fjord. Kokken sørgede for en dejlig mad og Peter (den nye formand) fik givet mig en lektion i at banke søm i [B)]. En stor oplevelse for en førstegangsdeltager. En speciel tak til Ringsted Motor (Jill) for at transportere min bagage.
    Vi ses til næste år.
    Med venlig hilsen
    Jørgen Taxi fra Greve[]

Også varme og tørre (fik du den Karsten?) hilsner herfra. En gennemført dejlig weekend. Især tak til holdet fra Asferg og omegns 6½ klub der tilfredsstillede vore behov så flot hele weekenden. Så føler man sig frisk og genopladet. Fks nåede jeg søndag både at sove længe, køre med veterantoget i Handest, se Nimbusmuseet i Horsens, aflevere en nøgle og få mig en softice i Kerteminde inden svinet med 90 miles bar mig hjem over djøvleøen til lorteøen. Her landede jeg med en halv liter olie smurt ud over baghjulet, en revnet lydpotte og noget underligt sort begelse indeni rørene (men ingen blå røg!?!)kl halvotte om aftenen. så var det rart med en bajer!. Aner ikke hvad det sorte snask er men maskinen går som en drøm stadigvæk!(Hvor er smileyen med krydsede fingre?)
    Vi ses senest om et år!
    Nold

Kommentar

Hej alle deltagere i årets XS Træf 2004.
      Vi vil også sende en stor hilsen og tak for en rigtig god weekend i Asferg, med masser af sparken dæk, teknisk snak, drillerier og gode "løgnhistorier".
      Tak til Niels, der med hjælp af sin frue, sine døtre og venner, havde stablet dette fine arrangement på benene.
      Det var en meget flot fællestur ad de små veje langs Mariager fjord. At turen så skulle blive en ekstra oplevelse for de som skulle fange "vilde" heste, og som gav stof til megen moro senere på dagen er kun en ekstra detalje.
      Kok-a-mok sørgede som sædvanlig for god mad på sin helt specielle måde.
      Flot at Vores træf kan trække XS-fan fra Norge, Tyskland og Holland.
      Vi glæder os allerede til næste år, uanset hvor det bliver i landet, og uanset vejret - det er jo fint hvor vi er !

XS hilsen fra

Anita og John Kulas. []

Kommentar

Working...
      X