Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fællestur på Fyn.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fællestur på Fyn.

Hej drenge og piger. Var det ikke noget med en søndagstur på det skønne Fyn?

Bjarne og Ib fra Langeskov har lovet at være vores guider på en tur langs kysten i deres nærområde. Det vil nok sige at vi bl.a. får et stop på havnen i Kerteminde og sikkert også rammer Nyborg. Og de to gæve gutter står som garanter for, at vi kommer helt ud på de små veje hvor man ellers ikke ville vove sig ud....Lækkert.

Turen er planlagt til at starte søndag d. 12-8 kl.11 hos Bjarne på Vibevej 11 i Langeskov.Her lægges der ud med en kop kaffe og en brunsviger....

Vores fynske venner meddeler mig at turen kun bliver aflyst i tilfælde af rigtigt møgvejr og med tanke på den lumske danske sommer, må jeg tilslutte mig det: regn kan falde meget lokalt. Og en XS 650 er vel så driftsikker at den godt kan tåle en lille byge?

Synes du dette lyder som en god ide, så kan vi måske følges derover? Jeg kører fra Horsens så jeg kan nå det, og det ville da fedt hvis jeg ikke skulle køre alene.

Tilmelding er ikke nødvendigt, men alligevel: det kunne da være rart hvis vi vidste om der var nogen der gad at køre med, så derfor: Slå på tråden til os...

Bjarne har tlf. nr:52757845

Gert har tlf. nr: 23412403

Kom ud af busken og lad os fylde Fyn med vellyd.....
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Fyn er fin....

Hjemme igen efter en helt forrygende dag i det skønne fynske område.
    Tak for en rigtig fin tur, der indeholdt mange gode indslag og et enkelt mindre godt...

Kaffe, brunsviger, små snedige veje, kolde læskedrikke på havnefronten, et fint "sparkedæk" træf med tilhørende frokost( primært bestående af gris i eget skind) og så var det at vi egentlig bare lige skulle liste hjemad....Men der måtte vi lide den tort at lade en XS, der nægtede at starte, stå ene og alene tilbage på havnen. Øv også...

Men alt i alt en dejlig dag og tak til alle for det store fremmøde...

Og jeg skal hilse og sige at 355 km. i sadlen godt kan mærkes på den del af kroppen man sidder på..
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Working...
    X