Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

dagen derpå..

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • dagen derpå..

    De der skal syd eller østpå hjem fra Asferg skulle måske overveje at kigge ind på Nimbusmuseet i Horsens. Der er åbent fra 11 (for de morgenfriske!) til 16. Det koster hele 5 kr at komme ind! Det er ved industrimuseet Gasvej 17-19 i Horsens. Der er også åbent om lørdagen hvis du virkelig keder dig!

    Nold

  • #2
    ja fandenme er det dagen før dagen, hold kæft hvor jeg glæder mig, lige pluselig blev jeg helt vildt opstemt da jeg kørte hjem fra arbejde, fedt - fedt, imorgen skal jeg ud og "flyve", bare den kan holde til turen, den er sgu begyndt at svede fra toppen, glæder mig helt vildt til at se den "skøre familie".

    Kommentar

    Working...
    X