Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fønsborg 2012

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fønsborg 2012

En stor tak til dem der fulgte og bar
    Tilføjede filer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Borgfred

Og ikke mindst tak til initivtagerne, værterne og forvalterparret Birgitte (tillykke!) & Henrik
    Tilføjede filer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Træf 2012

Hej

Herfra skal lyde en - lidt forsinket tak til først og fremmest alle som har gjort at det her træf fandt sted

Derudover ogå en tak til alle som mødte op.

Tak også for en rigtig god fællestur.

Og til sidst en tak for at have været med og fejre klubbbens 10 års jubilæum, samt Birgittes 29 års fødseldsdag
      Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Træffet i Føns.

Hej med Jer. Det var rart at se nye og gamle ansigter (nej mener ikke alderen). Var der ikke nogen der tog billeder. Jeg så ind til flere fotoapparater. Jeg ved jeg så dem (Claus) - for jeg var tilnærmeligvis næsten ædru hele tiden. Mange hilsener "Bjarne betjent".

Kommentar

Jeg modtager gerne links til eks. dropbox eller lign så vi kan få nogle flere albums ind i links siden / albummet.

MVH

Kommentar

Upload af billeder

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
            Jeg modtager gerne links til eks. dropbox eller lign så vi kan få nogle flere albums ind i links siden / albummet.

MVH
            Hej Peter har vi et sted hvor jeg kan uploade de billeder jeg har fra træffet

Kommentar

Hej Henrik, egentlig ikke, i min branche bruges en tjæneste der er gratis op til 2G der hedder dropbox, som ligger på dropbox.com.

Du skal så lave en public shared folder med invitation til mig via: pera@filadelfia.dk

MVH

Kommentar

Så er der lidt nye billeder

Hej Alle

Nu har jeg endelig, med lidt hjælp fra Peter (webmaster), fået lagt lidt billeder fra træffet i Føns ind.
                Kig under galleri, de er desværre i lidt høj opløsning, om 2 dage når jeg kommer hjem fra tur, vil jeg smide et link til min dropbox, der tilpasser billedet sig skærmen.

God Sommer til Alle

Mvh. Fåreavleren

Ps. smider linket her, det var nemmere end jeg troede
                https://www.dropbox.com/sh/am84j1o1gmpo7ly/nrUpm2sQD3
                Last edited by Henrik; 30-07-2012, 9:12.

Kommentar

Fønsborg 2012

En meget forsinket men ikke mindre tak til dem der gjorde Fønsborg 2012 muligt. I kan være stolte af indsatsen. Stort at man vælger at holde sin runde fødselsdag til 650 træf

Og.

Endelig efter mange kvaler og forsøg og ved hjælp af 3 forskellige pcér er det lykkes mig at uploade nogle billeder, så det nu er muligt at genopfriske hukommelsen, hvis der sku være naturlige huller.

Her er de: http://www.flickr.com/photos/clausfo...7630823805250/

Mange hilsener Claus.

Kommentar

Billeder 2012

Rigtig dejligt at se at der var nogen der husker det med billeder. Super godt. Man sidder jo allerede og glæder sig til næste år...
                    Gert.
                    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
                    nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Hej Claus. Hvad med at få billederne ind på siden. De der flickr er ikke lige til at have med at gøre, hvis man får smidt sine originaler væk, det er "vis og gem som" lige så mange gange som der er billeder, det tager tid. Hvis du gerne vil have billederne op på yams siden så prøv dropbox som jeg opfordrede henrik til, og send mig et link, så ligger jeg dem ind.

Hvis ikk' du syntes det er i orden så smider jeg gerne linket på oversigten.

MVH -

Kommentar

Working...
                      X