Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2012..

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træf 2012..

Lige et hurtigt indspark: Der er ikke mange tilmeldte til årets træf...
    I har da set at der er deadline for forhåndstilmelding lige om et øjeblik, ikke?
    Kom frisk på banen....
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

opråb

Enig, og så kan jeg da lige indsparke, at vi jo var nogle stykker der kørte generalprøve på den sprødeste og mest afvekslende og udfordrende fælleskørsel I overhovedet kan forestille jer, ligesom træflokaliteterne er beliggende på en idyllerisk bakketop med fyns mest storslåede naturpanorama bredt ud omkring sig. Det er næsten som at være der selv.

Læg nu bare genertheden til side og slut op, I ved jo trods alt ikke hvornår der bliver inviteret til fynstræf igen.

Vel mødt
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Kom ud af busken

Hej XS´ere

Træffet på Fyn er klart og venter kun på at I kommer, og nyder den Fynske sommer ( ups! det rimer sgu da )
      Der er lige p.t. kun 31 forhånds tilmeldte deltagere, kom og vær med til klubbens 10 års jubilæum.
      Jeg kan love, som Klentz også siger, at årets fælles tur bliver den mest spændende og smukkeste tur, i de 4 år jeg har deltaget i træffet.
      Øl hygge og bluesrock, ja selv sømblokken er klar.
      Så kom ud af busken og slut op.
      Jeg og den langhårede glæder os til at se nye som gamle ansigter.

Fåreavleren

Kommentar

Træffet i år

Hej

Jeg er netop kommet ind af døren efter en fantastisk MC weekend.

Vile blot sige, inden friskluftforgiftningen overmander mig, at jeg har meldt mig på til the full monty.

Vi ses i Føns

Fyn er fin )
        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Tiden går

Helt ærligt Ken:

Du kan altså ikke blive ved med at dække dig ind under betegnelsen newbie, jeg vil kalde det falsk beskedenhed!

Nold

Kommentar

Hmmm

Hej Nold

Mange tak for påmindelsen - du har ret. Det kan godt se ud som falsk beskedenhed.

Men nu er den G bareret, så det.....
            Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Working...
            X