Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Roskilde Havn hver torsdag..

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Roskilde Havn hver torsdag..

Hej,
    Hver torsdag er der jo samling af "youngtimers" på roskilde havn..
    Mest biler, men også MC'er
    Jeg kører forbi indimellem på XS'en, der er masser at se på, men jeg har ikke stødt på andre XS'ere endnu..
    Hvis man ikke har andet at lave på en torsdag aften, kunne man jo køre forbi og drikke en kop kaffe..
    Hvis humøret er til det kan man jo lige drible over munkholmbroen bagefter..

Jeg er der i morgen ihvertfald...

Rune
    Rune, Horn County Outlaws

Vovet mødested

Hej TX

Er det ikke lidt risikabelt at mødes der, nu der er kommet dræbersæler i fjorden?
    Spøg til side: tak for tipset. Om tre uger flytter jeg fra Lorteøen (troede aldrig det skulle ske) til Voldborg Herred, nærmere betegnet Lyndby. Regner med at søge optagelse i Violence Castle County Outlaws...
    Jeg håber at se mere til Sovs og dig og Roskilde havn ligger jo meget bekvemt for til en aftentur med dækspark. Skal nok bare lige tømme et par flyttekasser først...
    Af samme grund bliver det desværre ikke til noget træf for mig i år men hvis jeg får noget godt vejr til overs kan i bare få det med over til Fyn...

Nold

Kommentar

Hej Nold

Det er jeg da ked af at høre, at du ikke kan deltage i træffet på fyn.
      Hvem skal så skaffe lyset, når vi ved midnatstid finder den gamle sangbog frem
      Anyway, vi drikker et par øl får dig, held og lykke med din forestående flytning.

Vi ses

Fåreavleren

Kommentar

Fårmanden har ordet

Hej Henrik

Hvis du drikker et par øl FÅR mig, så må det jo være den FÅREstående flytning...he he .. (duk og væk).
        Men jeg regner da med at I kan suge et par flasker på mine vegne, så stilen bliver holdt.

MÆÆÆ venlig hilsen

Nold

Kommentar

Working...
        X