Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2011

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træf 2011

Velankommet til Jylland vil jeg gerne sige tak til alle for et godt træf .

En ekstra tak til arrangørerne for deres flid og så vil jeg gerne høre, hvordan de bærer sig ad med at skaffe godt vejr lige når det gælder?

Igen: tak for i år. Det var en fornøjelse og vi ses da i 2012...På Fyn? ( Den var til dig fåreavler)..
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Tak for et kanon træf

Hej Alle

Også her fra fyyns land skal der lyde en stor tak til arrangørene og ikke mindst til alle deltagerne, FOR ET KANON GODT TRÆF
    Vi har som sædvanlig haft det skide sjovt.
    Til Gert vi er igang med at finde et sted der kan rumme så mange "dæk sparkere "

XS hilsen fra Birgitte & Henrik

Kommentar

Tak for et kanon godt træf 2011

Tak for et kanontræf 2011. Det var vildt godt. Rigtig godt arrangeret. Kolde drikke, rigtig god mad, hygge, grine, snakke snakke snakke. Jamen det hele gik jo op i en højere enhed. Det var lige før jeg fik overbelastet mine snakke- og drikkemuskler... Og næste år? Ja jeg glæder mig allerede på "fårskud" Henrik.
      Stor hilsen
      Bet'Leif

Kommentar

Glemt nummer

Hej Leif

Glemte at få dit nummer, ring til mig 63967020

Henrik ( fåreavleren )

Kommentar

Hell yes

Ja herfra skal også lyde en kæmpe stor tak til alle for at gøre dette års træf til det som det var. En fantastisk weekend i selskab med glade mennesker. Jeg glæder mig allerede til næste års træf....

Også en stor tak til arrangørerne for dette fantastiske arrangement. Rigtig godt sted til netop en sådan begivenhed, samt en rigtig vellykket afvikling af træffet også. En rigtig god oplevelse - eller sagt på en anden måde - Lutter gode oplevelser hele vejen igennem.

Det så nu heller ikke ud til at så mange havde problemer med teknikken, som eksempelvis sidste år i det sønderlydske.

Så tak for alt ---

Så ses vi måske hos fåreavleren / fo'rmesteren til næste år. Det bliver fedt. Glæder mig allerede - og det ligemeget hvor det bliver henne.
          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Working...
          X